Inlägg från: Mirakelbarn |Visa alla inlägg
  • Mirakelbarn

Carlanderskatöserna del 19

cotton skrev 2011-01-12 09:35:25 följande:
    Var på UL idag. Fick se en fantastiskt fin liten skrutt på hela 60 mm. Har gått in i 13e veckan och längtar nu till dess jag börjar känna mig trygg i min graviditet. (lär knappast hända före RUL den 1 mars...)

Anyhow, all kämpan, all väntan, är så värd det den dag man ligger där med klet på magen och får se sin skrutt. 'Men det vet ni ju redan...

Tänker på er alla fina kämpar! Och håller tummarna vårt för en hel drös med vinter- och vårplus!!!
    Grattis, skönt att allt verkar gå så bra nu!
  • Mirakelbarn
    Shibby 78 skrev 2011-01-22 08:54:16 följande:
    Hej alla söta!

Nu försvinner jag över helgen då vi ska gifta oss idag, wieeeeeeeeeee! Vill önska er alla en trevlig helg med mycket kärlek! Hjärta

Kramar!
    GRATTIS!!!!
    Hoppas ni får en otroligt fin dag full av fina minnen!

• Mirakelbarn

Hej på er, läser o hänger fortfaeande kvar här men har varit dålig på att kommentera, ska bättra mig Det är ju nästan alltid från min Iphone jag läser o jag tycker det är så krabbligt att skriva inlägg då. Loppanlängtar: stort grattis till klara fina plus. Vädur: lycka till på fredag, nu blir det bara Guldägg som plockas. Lito: lycka till även på ditt äggplock o att du oxå får Guldägg Cupcake: välkommen hit Sydney: kramar om o skickar kämpa på styrka Skrippo: skriver även här att du ska se att allt är bra på fredag, knäppa BM. Alla andra som jag nu glömt, jag hejjar på er oxå i kampen även om jag missade er nu Kram alla fina stöttepelare i denna orättvisa kamp.

• Mirakelbarn

Vädur: hoppas att du inte hade nån jobbig upplevelse av äggplock denna gång utan att det gick bra+ att du fick många fina Guldägg. Kramizzar

• Mirakelbarn
    amorosa skrev 2011-02-22 09:13:50 följande:
    Vädur: fy vad trist att det inte blev någon ET. Men skönt att ni fått prata med Göran och fått rett ut situationen.

Jag är tyvärr tillbaka på ruta ett igen, då vi fick missfall i slutet av förra veckan. Det är just nu ganska tungt, och jag vet inte hur vi går vidare. Tack o lov har jag inte haft några smärtor alls, och inga störtblödningar. Ska snart ringa CA och höra vad de säger. Vi har betalt för två försök till. Mitt i all misär känner jag ändå att det finns ett ljus i tunneln. Vi har ju ändå blivit gravida för första gången, och vi är inte helt hopplösa.
    Kramar om och hoppas att ni orkar fortsätta! Jag har ju själv förlorat ett litet knytte i v 11 så jag vet vilka planer man hinner smida på den korta tiden som man haft sitt knytte i magen!

Styrke kram 
  • Mirakelbarn

Jag fick fortsätta med progesteron ända tills jag gjort mitt andra vul i v. 10+0. Min gyn. as att när kroppen själv producerar progesteronet så gör det ingen verkan men det är inte farligt heller, kroppen slutar bara att ta av det. Jag tror mulan tog ganska länge också. Hon fick ju lilla Ebba och jag är i v 16 nu

• Mirakelbarn

Hej alla kämpar nya som gamla!

Nej ni har inte missat att jag är gravid, jag har medvetet hållt det för mig själv hela tiden eftersom jag har varit så rädd för att ens uttala det högt. Detta är vårt syskonförsök nr 10 och jag trodde aldrig att vi faktiskt skulle lyckas igen. Vi har sedan vårt + inte pratat med varandra eller någon om det innan förra veckan för vi har varit rädda för att det då skulle hända något.

Vi gjorde denna gången IVF i naturlig cykel för första gången och helt otroligt så lyckades vi Jag har snart gått 16 hela veckor och hunnit med 4 ultraljud på denna tiden så jag försöker nu att intala mig att detta ska gå hela vägen och leda till en liten Augusti bebis.

Jag säger bara skam den som ger sig Många av er känner ju igen mig sedan lång tid tillbaka och kommer redan in på min sida men är det någon annan som gärna vill komma in så hör av er!

Kram o håll era tummar! 

Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19