• mulan

Carlanderskatöserna del 19

Tidigare har jag bara haft 2 dagars i frysen och de har jag fått tillbaka 3 dagar efter. Så har jag 6 dagars i frysen borde jag få tillbaka det 7 dagar efter, alltså en vecka efter omslag

I väntan på FET
  • mulan
    Vädur 78 skrev 2010-04-08 17:11:59 följande:
    Gör de skillnad om en blasto är odlad i 5 eller 6 dagar?
    FET borde ju bli en dag senare om det är 6 dagars. Jag ska ringa CA när jag får ÄL
    I väntan på FET
  • mulan
    calcaneus skrev 2010-04-08 23:01:53 följande:
    Mulan: fick du mitt svar förut? Jag känner mig lite fumlig här på FL och vet inte om jag lyckades skicka det åt skogen?
    Nää. Har du inboxat då? Jag skickade ju till dig för nån vecka sedan. Prova igen!
    I väntan på FET
  • mulan
    Happiness skrev 2010-04-09 10:16:49 följande:
    Har någon här fått förhöga siffror på prolaktin? Tog om mitt test igår. Är lite osäker på vid vilka siffror läkaren sätter pravidel. Sist jag tog låg det på 28. är det för högt? Hur lång tid tar det att få svar på blodprover från CA?
    Enligt min journal från distansgyn ska det ligga under 560. Under min utredning togs de provet 2 gånger. Första gången visade det 570. Aningen för högt. Jag vet inte vilken cykeldag de var på.
    Några veckor senare togs det igen. Då runt ÄL. Den gången låg det på 290
    I väntan på FET
  • mulan
    Resande skrev 2010-04-09 12:45:08 följande:
    Mulan- jag har fått göra FET 6 dagar efter stegring, så blir stegring på sönd har jag fått tid på lördagen. De flesta av mina ägg odlades nog i 5 dagar men ett behöll de lite längre, men alla FET har gjorts 6 dagar efter omslag. På pappret man får från dem står det 3/6 dagar efter stegring.
    så du har fått tillbaka både 5 och 6 dagars 6 dagar efter omslag då?
    I väntan på FET
  • mulan

Vi planerar trådfika i en annan tråd ev nästa helg. Det är därför jag vill veta

I väntan på FET
  • mulan
    Resande skrev 2010-04-09 13:03:54 följande:
    Jag tror jag bara hade ett enda ägg som var odlat längre men vet ju inte om de tinat den redan eller om det skulle bli andra förutsättningar för den, men förmodar att de kör på dag sex efter omslag. Kan du inte ringa och fråga för säkerhets skull?
    tänkte fråga på FL i första hand
    I väntan på FET
  • mulan
    Resande skrev 2010-04-09 13:08:31 följande:
    Brukar jag också göra!
    vill inte ringa och störa dom för en fikas skull även om fikan är livsviktig

När jag får omslag ska jag ringa dom. Kollade i min mobil. Hade 2 nummer till CA i den. Det ena slutar på 00 och de andra på 02. Är det de sista man ska ringa på helgerna då? Misstänker att dom inte svarar på det första nummret på helgerna
    I väntan på FET
  • mulan
    Fylgja skrev 2010-04-09 14:57:36 följande:
    02 numret går direkt till telefonsvararen. Lycka till!
    ok tack!
    I väntan på FET
  • mulan
    Finns ingen ledig signatur skrev 2010-04-10 20:17:12 följande:
    Lycklig78, grattis till ruvningen.Själv så fick jag mitt minus i morse(precis som jag trodde) Så nu är det bara att börja på nu behandling igen eftersom jag inte fick några ägg till frysen heller
    Åh nej . Massa varma kramar!!!!!
    I väntan på FET
Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19