Inlägg från: Vädur 78 |Visa alla inlägg
  • Vädur 78

Carlanderskatöserna del 19

42an skrev 2010-10-31 11:12:05 följande:
    Fru Naftra: Fy vad jobbigt att vilja hjälpa men inte få lov. Men du förgyllde ju en stund för barnen och det var säkert uppskattat. Du har gjort vad du kan iallafall. Hur mår det lilla plusset? Har maken fattat än?

Idag fick jag en gladgubbe på mitt ÄLtest och har lämnat medd på tel svararen på CL. Undrar om de ringer idag? Hur många dagar efter "glada gubben" gör man FET? Behöver förbereda en trovärdig förklaring på jobbetFlört.

Hur går det Cotton?

Kram alla!
    Grattis till glad gubbe
    Är det blastocyst du har så blir FET på lördag och är det 2 dagars du har så blir det väl på onsdag
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    sydney skrev 2010-11-01 07:55:31 följande:
    34an: då var du på gång igen, snart ruvare igen. Spännande...

Cotton: undrar ju också hur det går för dig, har du fått glad gubbe i helgen?

Vädur: vilken dag var det du skulle göra FET? Håller tummarna att allt går bra.

FruNaftra; kan tänka mig att det känns frustrerande, att inte få hjälpa till. Men jag håller med de andra, resan var inte helt i onödan ändå, systerns barn uppskattade säkert ert besök. sköt om dig nu och hoppas allt går bra med bebisen i magen!

I veckan är det ju några som har TD, nu håller jag tummarna för att det blir flera pluss i tråden!
    Idag är det dags för FET så håll en tumme idag eller två
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    42an skrev 2010-10-31 19:18:09 följande:

Hej på er, talade med CL idag. Skall till distansläk imorgon för vul, om allt är ok blir det FET på onsd (2dagars). Hoppas det lilla livet vill komma till oss och stanna kvar där!

Lycka till alla ni som närmar sig testdag, håller tummar och tår!

Härligt!! Håller tummarna!
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    FruNaftra skrev 2010-11-01 08:08:51 följande:
    Mom, jag fick för mig att det var en blasto du fick tillbaka och då är ju BIM på lördag. Det var ett dumt antagande. Men då borde BIM vara nu i dagarna, eller hur? Spännande  

34,an. GRATTIS till glad gubbe och FET-tid. Nu jäklar ska här bakas bebis!

Lilla fröet, jag hoppas verkligen att din magkänsla är helt uppåt väggarna fel och att du får ett stort plus på fredag. Du har ju inte fått mens än......när skulle den komma förresten?

Hur går det för er allihopa??

Mitt graviditetstest börjar bli starkare så nu kan man börja slappna av. Det kommer nog gå bra på TD på torsdag. Symptomen börjar känas tydligare nu när vi äntligen (igår kväll) kom hem och jag kunde börja fokusera på oss familjen helt igen. Har ju varit helt annat fokus denna helgen. Förlåt att jag dumpade så mycket på er i helgen men det var så skönt att spy ur sig frustrationen.

Håller tummarna sååå hårt för er alla!!!
    STOR kram till er.
    Härligt att det blir starkare Du får spy ut hur mycket du vill här......
    KRAMAR om dig
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    FruNaftra skrev 2010-11-01 09:07:28 följande:
    ÄP är ÄL dagen så du räknar helt rätt. BIM är då 14 dagar från ÄP   I morgon alltså...Ooohh...spännande!!! 

Vädur, hääärligt. Håller allt man kan hålla för din skull. Heja heja heja!!!!
    tack snälla
    ♥♥♥
  • Vädur 78

Är nu ruvare till en fin blastocyst tack för tummarna och lycka till allihopa som är på gång nu

♥♥♥
  • Vädur 78
    FruNaftra skrev 2010-11-01 18:19:12 följande:
    GRRRAAATTIS!!!!!!!       Om några dagar är du preggo!!!
    Hur lång tid tar det innan en blastocyst fäster???
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    42an skrev 2010-11-01 18:52:52 följande:
    Åh, grattis vädur! Härligt, kniiiiiiiiiiiiipFlört.

Grattis Lalie, vilken fin skörd det blir.

Cotton: Det borde väl bli Onsd för dig också, vi kanske sesGlad.

Var på vil idag, allt såg jättefint ut sa han, blev riktigt stolt över den gamla kroppen. Skönt att den fortfarande vet vad den skall göra. Han sa också att jag hade goda chanser att lyckas, förutsatt att "tiningen" går bra förstås.

Lite svettigt att bara ha en kvar i frysen, samtidigt som det känns jättebra med tom frys om det lyckas för då är det liksom avslutat. Tycker att det skulle kännas lite jobbigt att ringa och säga att "ni kan destruera resten för vi vill inte ha dem", väldigt kluvet det där.

Lycka till alla ni som jag missat också!
    Lycka till!!! Vi hade ju bara 1 i frysen men det gick ju vägen så här långt i alla fall
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    cotton skrev 2010-11-01 19:39:35 följande:
    Grattis Vädur! Nu är du ju ruvare till världens finaste vädurbebis! Jag tror faktiskt att jag kände när Cornelius som blastocyst fäste. Vi fick honom på en måndag vid lunch och tisdag kväll kände jag ett nyp i "tjejmagen" Så imorgon senast för dig då...

34an, jag har två blastisar i frysen så jag får FET på söndag först (iom att jag fick utslag på ÄLstickan på måndag morgon räknar de inte söndag kvällen och då räknades idag som första omslag-dag enligt CA).  Men det är synd på ett sätt, för jag hade gärna stött på någon annan kämpare där!
    Jag ska dit på torsdag klockan 12 dock för att kolla att jag verkligen ägglossat. Gud, jag är så nervös. Först väntar man spänt på ÄL omslag och när det väl kommer, ja, då kommer nästa stora skräck, att man inte lossat trots utslag, och slutligen, självaste tiningen av bebisen... Och ändå, det slutar ju inte där, utan TD hägrar några veckor senare... Att vi orkar! Det är verkligen fantastiskt vilka tjejer vi är!

34an, vad skönt att din kropp fick ett så fint betyg! Gamla kroppen och gamla kroppen, säg inte så. Vad skönt at du fick så fina odds av CA också! De säger inte så utan att verkligen mena det heller!!!
    SÅ kände jag förra ruvningen, som ett nyp i livmodern ungefär, varade kanske i 15 sek och sen ingenting. Då fick jag tillbaka en 3 dagars på söndag runt kl 12 och detta var sen på onsdags kvällen.......
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    princess77 skrev 2010-11-01 19:47:30 följande:
    Smyger in och önskar alla tuffa underbara kämpartjejer ett stort lycka till!!Ni är grymma!!

Har själv varit med här en gång i tiden,tyvärr gick det inte vägen för då men i sommras hände ett underbart mirakel,vi blev gravida naturligt för första gången på 5 år och peppar peppar,än så länge har vi kommit halvvägs

Ni är guld värda,jag vet hur tufft det är!!
    Hej sötnos Är så glad för din skull och skönt att du nu är halvvägs KRAAAAAAAAM
    ♥♥♥
Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19