cotton skrev 2010-11-01 19:39:35 följande:
Grattis Vädur! Nu är du ju ruvare till världens finaste vädurbebis!
Jag tror faktiskt att jag kände när Cornelius som blastocyst fäste. Vi fick honom på en måndag vid lunch och tisdag kväll kände jag ett nyp i "tjejmagen"
Så imorgon senast för dig då...
34an, jag har två blastisar i frysen så jag får FET på söndag först (iom att jag fick utslag på ÄLstickan på måndag morgon räknar de inte söndag kvällen och då räknades idag som första omslag-dag enligt CA). Men det är synd på ett sätt, för jag hade gärna stött på någon annan kämpare där!
Jag ska dit på torsdag klockan 12 dock för att kolla att jag verkligen ägglossat. Gud, jag är så nervös. Först väntar man spänt på ÄL omslag och när det väl kommer, ja, då kommer nästa stora skräck, att man inte lossat trots utslag, och slutligen, självaste tiningen av bebisen... Och ändå, det slutar ju inte där, utan TD hägrar några veckor senare... Att vi orkar! Det är verkligen fantastiskt vilka tjejer vi är!
34an, vad skönt att din kropp fick ett så fint betyg!
Gamla kroppen och gamla kroppen, säg inte så.
Vad skönt at du fick så fina odds av CA också! De säger inte så utan att verkligen mena det heller!!!
SÅ kände jag förra ruvningen, som ett nyp i livmodern ungefär, varade kanske i 15 sek och sen ingenting. Då fick jag tillbaka en 3 dagars på söndag runt kl 12 och detta var sen på onsdags kvällen.......