Inlägg från: ceropegia |Visa alla inlägg
  • ceropegia

Carlanderskatöserna del 19

cotton: Va bra :) Jag hoppas att min berättelse kan få andra att inte ge upp direkt om de får blödningar.. Liten där inne verkar väldigt mån om att leva vidare.. Min kämpe :)

sushikatten: Ja, i fortsättningen tänker jag fortsätta tro på mirakel..för de verkar ske!

• ceropegia

sydney: Grattis till ruvning!

Happiness: Ledsen för din skull :( kram!

Idag gick jag in i v.12...kanske vågar börja tro på det snart.... KUB näst-nästa måndag..

• ceropegia

mulan: Grattis till att det såg så bra ut!!! Jag har KUB på måndag..vilket gör mig lite osäker.. I vilken vecka gör man det? Trodde det var 12..som du gjorde i..men jag kommer vara i 13..?
    Nu kan du slappna av lite!

Sydney: Håller tummarna stenhårt! :)

• ceropegia

mulan: Haha. De kommer! Och de kommer kännas med besked på slutet! :P Det är verkligen fantastiskt... Sitter och tittar på min dotter på 16 månader som springer omkring och jagar en fluga...i sina guldskor som hon skrikit sig till i affären med mormor.. Hon är redan en stor personlighet..men ännu inte så gammal..men det är helt..fantastiskt..jag kan fortfarande bli tårögd av att bara titta på henne.... Färg på tånaglarna vill hon ha som sin mamma också.. När blev hon så stor! *böl*

• ceropegia

Finns ingen ledig signatur: Ge inte upp ännu! Jag blödde ju 2 gånger men min Liten verkar sitta kvar ändå.. Så sluta inte tro! Håller tummarna! Kram!

Happiness: Så konstigt att de inte tagit er på allvar..... Jag har också problem med min sköldkörtel men blev nogrannt kollad av CA. Vem valde att starta behandlingen trots fel värden? Skumt att de hellre vill "äventyra sitt rykte" än att vara mer tillmötesgående mot er. Hoppas ni löser det på något sätt.

• ceropegia

CUB-testet igår gick toppenbra! :) 1 på 17000 att barnet har DS.. Hade jag inte gjort testet hade det varit 1 på 800. Alla organ och kroppsdelar fanns och fungerade. Nu vågar jag tro att detta faktiskt kommer gå vägen! :)

• ceropegia

STORT GRATTIS Happiness!!!! :)

Lite sommardvala här inne nu när de har semester på CA. Hoppas på massa aktivitet OCH plus efter sommaren :)

Läntar efter Liten i magen! :)
  • ceropegia

Tittar in och ser hur det går för alla ibland! :)

Cotton: STORT grattis! Vi var nog många som led med dig när det fruktansvärda inträffade..men nu verkar ni vara på g igen! Underbart!! :)

Vädur: Ser att det planeras för syskon!! Spännande!! :)

Själv fattar jag inte vart tiden tagit vägen... Bara några få veckor kvar tills jag skall snittas.... Och jag som aldrig trodde att det skulle gå vägen efter alla mina blödningar..men mirakel sker!!

Läntar efter Liten i magen! :)
Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19