Inlägg från: Finns ingen ledig signatur |Visa alla inlägg
  • Finns ingen ledig signatur

Carlanderskatöserna del 19

Jag gjorde oxå KUB

Grattis Mulan, en tredjedel avklarad

Själv så sitter jag och funderar på hur tidigt man kan tjuvstesta......

mulan skrev 2010-06-21 20:38:15 följande:
    . Vilken RD är du på????

Jag tjuvtestade på RD 7 denna gången men då var det oxå en 6 dagars blastocyst. Kan jämföras med RD 11 på 2 dagars odlat
    Är det dag 0 när jag gör FET? Då är jag på dag 9 imorgon( jag satte in 2 dagars)
    sydney skrev 2010-06-22 08:19:47 följande:
    sushikatten: har du testat nu?

finnsingen ledig signatur: lycka till om du tjuvtestar! Jag har nästan bestämt mig för att inte tjuvtesta men man vet aldrig...

Jag är på ruvardag  6 idag. Symtom kommer och går. Inatt har jag haft som ilingar/krypningar i ena vaden så jag har inte kunnat sova, men det beror väl på nåt annat. Igår och idag känner jag mig väldigt pessimistisk och tror inte att det har gått vägen. Helt säker på att alla symtom är PMS och tycker tom att det luktar mens.
    Jag har inte testat idag, kanske imorgon. Men idag har jag mens värk

Jag har tjuvtesta, har egentligen testdag 27/6. Vågar man lita på svaret?  Jag har plussatPlus!!!

Resande skrev 2010-06-23 20:37:51 följande:
    Grattis!! Klart du kan lita på testet! Man kan inte få plus om man inte är gravid.
    Tack
    Då återstår det några nervösa veckor för att se om jag fårbehålla grodden/ groddarna nu då.....

Tack för alla Gattis

Grattis till din bebis diggiloo

Happiness, vad tråkigt att du inte varit nöjd med CA och att det inte gått vägen för er...........

Ja då var det kört igen då   Blöder!!!

Idag hade jag min officiella test dag, å jag testar fortfarande Plus, Jag har inte blött något mer sedan i torsdags.Så kanske , kanske sitter det kvar.......................

Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19