Inlägg från: Vädur 78 |Visa alla inlägg
  • Vädur 78

Carlanderskatöserna del 19

Happiness skrev 2010-03-04 19:05:10 följande:
    jag ville ha en kvinna och då sa dom att hon var den enda. Så jag antar att både GW och TH är män.Tack för infon!
    Ja det stämmer. GW Göran Westlander TH Torbjörn Hillensjö
    CARLANDERSKA ÄR BÄST!!!♥♥♥
  • Vädur 78
    glittran: grattis!!! Blödde du mycket?? Skönt att höra att det kan gå bra även om man får blödning
    Kram
  • Vädur 78
    Glittran skrev 2010-03-05 16:16:55 följande:
    Nej,Jag blödde en del men bara vid ett tillfälle.
    Måste varit en enorm lättnad idag då
  • Vädur 78
    Finns ingen ledig signatur skrev 2010-03-05 21:59:53 följande:
    Hej alla gamla och nya kämparJag har tittat in i tråden med jäman mellanrum, men inte skrivit något.Hinner inte så mkt längre. Lillan är 16 månader nu och går på dagis.Jag har börjar spraya för ett syskon försök.Hoppas på tur trots min ålder (statistiken är ju inte så bra om man skall tro på den)
    Lycka till
  • Vädur 78
    amander skrev 2010-03-05 22:20:54 följande:
    Hej! Jag har också varit på UL idag och fått tid för äggplock på måndag. Hade 8 äggblåsor som tyvärr var väldigt olika stora, 13 mm-24 mm så man hoppas ju att några är lagom stora tills på måndag... Är extra nojjig då jag en gång råkat ut för att alla ägg lossnat i förtid och en annan gång att 8 av 12 ägg varit omogna och inte gått att befrukta med ICSI som tyvärr krävs i vårt fall. Princess 77: Jag hade också Torbjörn i förrgår och han är verkligen kanonbra. Håller mina tummar för dig också och  att vi båda plussar i slutet av mars.
    Grattis till ÄP tid Håller tummarna för att det blir fina ägg!
  • Vädur 78
    amander skrev 2010-03-08 18:45:07 följande:
    Hej! Har blivit "plockad" idag av MW som var kanonbra, lugn, skicklig och förstående. Kan verkligen rekommendera henne varmt. Det blev 9 ägg som de troligtvis kommer att göra ICSI på men det var ett gränsfall enligt M. Efteråt fick man ligga kvar i lugn och ro med musik i bakgrunden, det var inte alls lika stressigt som på SU. Tack Vädur 78 för stödet och håll tummarna för mig!
    Grattis till äggskörd Skönt att  det gick bra!!! Nu hålls tummarna för många befruktade Ta hand om dig nu!!! Kram
  • Vädur 78
    Happiness skrev 2010-03-10 02:41:43 följande:
    Nu kommer jag dragandes med en liten fråga...... Gör dom den kort nedregleringen eller protokollet på CA? Kan jag be om det? Tack för ev.svar
    Japp det är inga problem att få göra korta metoden där
  • Vädur 78
    Släggan: grattis till start Skönt att cystan är borta! Kram
  • Vädur 78
    Amander: grattis till ruvning! Håller tummarna
  • Vädur 78
    princess77 skrev 2010-03-11 20:24:07 följande:
    Äp i morgon 9.30....hoppas på många ägg så vi kan långtidsodla denna gången.Hoppas på en blasto på onsdag annars  blir det 2 på söndag Grattis till ruvningen amander!
    Lycka till i morgon Hoppas på många befruktade så det blir långtidsodling! Kram kram
Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19