Carlanderskatöserna del 19
![](https://www.familjeliv.se/Chatt/ikoner/smile5.gif)
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-laughing.gif)
Amrosa, det stämmer säkert. Sen är det bra att sticka till lite snabbare och hårdare...då känner man mindre. Får du tag på någon på CA? Är dte ingen som svarar kanske du ska gå dit och se om det finns någon på plats? Tycker också det låter lite konstigt att spruta innan du har fått din mens....
Kryddan71, det där ska du inte bekymra dig för. Pyret växer ju så det knakar nu så det vore konstigt om du inte kände något Min växtvärk kom och gick hela tiden fram till v 12 någonstans. Förstår dock din oro. Man kan ju inte släppa den helt. Men mitt tipps är att försöka slå all negativitet ur huvudet för det hjälper dig knappast. Du är ju gravid!
Min mens är över nu. Började ju blöda lite på nyårsnatten men så i söndags blödde jag ju mängder. Nästa dag blödde jag bara lite och nu är det i princip slut (lite bruna spottings bara). Men det måste ju ha varit mensen...vad kan det annars ha varit liksom. Ingen har hört av sig från CA än trots att jag har lämnat meddelande på telesvararen + mailat.
Igår fick jag så konstigt ont i magen. Blev vansinnigt öm och svullen väldigt snabbt fast inte långt upp i tjejmagen utan långt ner. Det högg, gjorde t.o.m. ont att sitta. Detta kom plötsligt igår kväll. Fattar inte vad det var för jag blödde inte mer då heller....nu idag känns det som vanligt igen. Vad tusan kan det ha varit?
Har någon av er fått tag på CA? Jag har fortfarande inte hört något....
Amroa, ett tips är att överlämna läkemedel till CA istället för att lämna tillbaka det till apoteket för förstörelse. Då kan CA lämna medicinerna till utländska patienter som saknar högkostnadsskydd. Medicinerna är ju ändå betalade för och det är ju bra om man kan hjälpa ett behövande par om det går Jag lämnade igen min vaginalgel (har 14 förpackningar) till CA och de blev jätteglada. Skönt att kunna hjälpa någon
Hoppas CA jobbar för högtryck i helgen så de kan ta igen det värsta. Måste verkligen få tag på dom nu känner jag!