Carlanderskatöserna del 19
![Flört Flört](https://www.familjeliv.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-wink.gif)
Lito: grattis till ruvning! Ja, nu börjar de 2 hemska veckorna för dig, det är som en berg och dalbana.
Och kul med 1 och kanske 2 till frysen också, superbra!
Tack för att nu håller tummarna för oss! Testdag är om 10 dagar, den 13/3. Vi får väl se hur länge jag kan hålla mig innan jag ska börja tjuvtesta!
Sydney: Håller tummarna för att din slemhinna växt till sig tills imorgon och att det ser bra ut på vul.
KRAM !!
Jag är så trött på min kropp nu. Har varit på ett andra VUL nu på morgonen och min ÄL verkar ha avstannat, blåsan var fortfarande 13-14 mm.... suck! Slemhinnan däremot var drygt 7 mm så den var läkaren nöjd med. Nu vill de ha in mig på ett nytt VUL på måndag. Men jag känner att det kanske inte är så mycket mening med det. Vi åker till Sälen nästa lördag och om ÄL skulle kicka igång trots allt så blir det sent och då hinner jag ändå inte med FET.... .Var lite positiv när han först mätte slemhinnan och den verkade vara på gång, men sen föll ridån ner.... Bläääääääääää.......
Mirakelbarn: visste inte att du var gravid, grattis!!! Blev det genom IVF eller?
Lycklig vill ha mer: känner ju igen dig sen innan, välkommen till CA tråden!
Mirakelbarn: får jag komma in på din sida?
Wow! säger jag bara, skam den som ger sig ja! Och i naturlig cykel, häftigt!