Carlanderskatöserna del 19
Lito: välkommen hit. Hoppas du blir nöjd med Carlanderska!
låter jobbigt med överstimulering och 37 ägg.
Lito: välkommen hit. Hoppas du blir nöjd med Carlanderska!
låter jobbigt med överstimulering och 37 ägg.
Julafton om en vecka och dottern är orolig över att det skall komma mer snö så att tomtens renar inte kan flyga... igår hade de julfest på dagis och då hade tomten inte kommit för renarna gillade inte att åka i vädret som var då (snö och blåst)....
Cotton: skönt med extra UL för att känna sig lugnare. och gott med extra ledighet. jag är ledig från em den
23:e och sedan jobbar 3 jan igen.
jag är hemma från jobbet idag, sällan det händer. Orkade inte längre, förkylning och hosta som inte vill ge med sig. Var på VC idag (tog fram VISA kortet och skulle betala men jag hade ju frikort, tänkte jag inte på, tycker inte att jag har varit hos läkaren på evigheter, förträngde utredningen i början av året....), men det var bara ett virus så inte mycket att göra åt det. Vila som gäller. Blir nog hemma imorgon också och sen jobb den 23:e, då har vi jullunch på jobbet.
jag hoppas också att man kan få en bebis på 2 dagars & det är ju många som har fått bebisar på det.. jag blev ju gravid på IVF:n (sen MA i och för sig). Men kan förstå att blastocyster borde vara något bättre då man har gallrat fram de allra bästa efter längre tid. Ska jag göra ny IVF nån gång, hoppas jag att jag kan få fler ägg så det kan bli 5 dagars för mig med. Men får göra åtminstone ett FET till först, och hoppas bli gravid då så jag slipper ny IVF.
Det där med att frysa sperman var lite intressant, funkar det verkligen? om vi ska göra ny IVF så är det till att planera för mannen reser en del, men då kunde det varit ett alternativt. Bra att han en backup plan. Men nu ska jag ju lyckas med FET....
Kikar in och önskar alla en GOD JUL!
Kommer nog inte titta in här mycket mer idag eller i julhelgen.