Carlanderskatöserna del 19
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
Skrippo, urs jag beklagar verkligen. STOR kram till dig!!!
Vad händer nu?
Vädur, ja det verkar nästan som det! Göran jobbar väl inte lika mycket som de övriga eftersom han är enhetschef eller hur var det? Och Margareta reserveras väl åt dem som föredrar kvinlig läkare. Då kvarstår böset åt oss andra *ironi på högsta nivå*
Cotton. Det är inte så konstigt egentligen Det kanske var så att flera äggblåsor växte till sig vid din ÄL men att det bara blev 1 äggblåsa som släppte ifrån sig ett ägg. Då har du kanske någon äggblåsa kvar som ser stor och fin ut och då tänkte Bm att det kanske var dags att ägglossa snart.
Så det känns inte speciellt konstigt Skönt att mensen kom nu direkt och at du slipper vänta 3 veckor, eller hur?
Svårt. Det är ju parfym i deo och i hårspray.
Jag skulle nog avstå spray faktiskt. Det är så himla kort stund och man kommer ändå komma in så tidigt på morgonen + ha mössa på sig under ingreppet.
Jag har alltid avstått allt (inkl smycken) förutom en mild deo och lite mascara.
Men det är ju upp till var och en.
Maila och fråga vet ja!!!! De svarar nog snabbt
Herre gud jag kanske kommer ruva i helgen. Känns så overkligt att man snart är tillbaka i den svängen igen.
Borde man dra ner på kaffedrickandet när man ruvar? Jag dricker en del faktiskt...typ 4 muggar per dag.
Vet ju att koffein sänker fertiliteten men vet inte om det påverkar chansen att ett embryo fäster.