Carlanderskatöserna del 19
majsanna skrev 2011-01-14 16:45:04 följande:
Äggplocket gick bra, förutom att jag blödde lite vid ingreppet. Det gör ju att jag nu är skitnervös för att det ska blöda mer. Vid första ivfen i Linköping fick jag en jättekraftig blödning två dagar efter ET (hade även då fått liten blödning vid ÄP). Blödningen då ledde till ett dygn på gynakuten och ett blodvärde och blodtryck som sjönk som en sten.Därför springer jag nu på toaletten alldeles för ofta... Får be läkaren på söndag att kolla lite extra så att det ser okej ut.
Äggen kommer befruktas med hjälp av icsi, vilket ju gav ett bra resultat förra gången. Vi pratade också om assisted hatching med en av barnmorskorna så hon skulle skriva det till läkaren att vi hade funderingar angående om det kunde vara något för oss.
Personalen på CA är ju så bra att man blir varm i hela hjärtat! De var absolut inte dåliga i Linköping heller, men här finns en värme och speciell omtanke som jag inte kände där.
FruNaftra skrev 2011-01-14 15:18:47 följande:
Min mens är borta nu. TJOHOOOOO. Har bara liiiite färgade flytningar. Hoppas det fortsätter i rätt riktning om att mensen håller isg borta i 3 veckor till. Sen är den välkommen tillbaka igen Konstigt att ens tänka så men ändå.