• mulan

Carlanderskatöserna del 19

Resande skrev 2010-05-29 07:49:05 följande:
    Jag har testat minus idag så det fungerade inte med stimulerat FET heller. Fjärde försöket åt pipsvängen. Kunde ju aldrig tro att det inte skulle bli ett enda syskon av 8 fina blastocyston men så är det... Vi lägger ner nu så jag lämnar tråden. Kommer säkert tjuvkika någon gång för att se hur det går för er andra. Lycka till!
    Åhhhh nej . Beklagar gumman . Ja på 8 blastocyster tror man ju att det ska bli iaf ett plus. Massa varma kramar och välkommen tillbaka om ni ändrar er
    ceropegia skrev 2010-05-29 15:57:11 följande:
    Filji: Ush..va ledsen jag blir för er skull :( Sån otur med så många blastosar :( Kram!Happiness: Håller tummarna stenhårt för att det embryot du fick tillbaka biter sig fast ordentligt! Det går säkert vägen skall du se!Tack för all stöttning ang vad som hände mig i förra veckan. Men jag vågar fortfarande inte tro att Liten lever... Så sent som i morse kom levrat blod ut... och jag har väldigt mkt stickningar i livmodern.....vill bara att det skall bli onsdag... Kram på er!
    Då bestämmer vi att vi hoppas åt dig om du inte vågar . Hoppas att det är en riktig liten kämpe du har där inne. Massa kramar
    .?*¨*?.. ♦ Någonstans där inne finns vårt mirakel ♦ ..?*¨*?.
  • mulan
    ceropegia skrev 2010-05-31 11:41:41 följande:
    Hoppet är nog ute nu...blöder ganska mkt igen... Har fått en ny tid 08.30 imorgon på CA....men nu känns allt bara svart och deppigt... Liten verkar vara påväg att lämna oss...
    Åhhhh neeeeeej . Håller tummarna för att du har fel och att liten kämpar på där inne trots motgångarna. Massa kramar !!!!!
  • mulan

Happines: Om man testar inom 10 dagar efter ÄL sprutan kan resultatet ge missvisande svar. Den kan ge ett falskt plus. Men sen kan man testa hur mycket man vill . Dock ska man komma ihåg att endel plussar väldigt sent så om det på RD 10 blir minus kan det bli plus på RD 16 tex

• mulan
    ceropegia skrev 2010-06-01 21:36:57 följande:
    Jag kan ställa upp som levande bevis på att man aldrig skall ge upp, att mirakel faktiskt sker.... Blodet har forsat längs mina ben...stora klumpar har kommit ut..jag har haft skitont...ändå levde den lilla rackaren där inne när vi var på VUL imorse..och verkade må bra........ Thorbjörn tror att graviditeten kommer gå vägen.... Jag är lycklig, med chockad... och nervositeten kommer inte lägga sig för ens jag slutat blöda o slutar ha ont.....
    Åhhhh grattis vännen . Vad glad jag blir!!!! Har tänkt på dig idag och hållt tummarna så hårt!.
    Det var med andra ord en riktig kämpe
     Kramar!!!!!
  • mulan

Mirakelbarn: Jag är så ledsen för din skull vännen . Vi som skulle följas åt hela vägen till BB . Nu är jag om möjligt ännu mer nervös inför mitt VUL på torsdag. Massa varma kramar!!!!!

Cotton: Grattis till ditt plus och välkommen hit!

Idag var jag på inskrivning på MVC. Har nu fått tid för NUPP/KUB och RUL. Känns så overkligt. Just nu är jag tveksam till att jag kommer dit. Inte direkt optimistisk idag tyvärr. Det värsta är att sambon inte kan förlja med på torsdag på VUL. Jag är livrädd för ett MA.  BLÄ!!!! Vill gå i ide nu.

Har inte läst i tråden på några dagar så jag sänder över en massa kramar till er alla och hoppas att ni mår bra

• mulan
    Lycklig vill ha mer skrev 2010-06-09 08:39:25 följande:
    Åh vad bra. Blev lite orolig att jag kanske missatt något. Hade VUL förra veckan och ska på FET i morgon om min blasto klarar upptiningen.
    Lycka till i morgon . 9 av 10 eskimåer på CA klarar upptiningen. De är väldigt bra siffror
    sydney skrev 2010-06-09 12:32:21 följande:
    Nu har jag fått tid för ÄP på måndag. Var på VUL idag igen, blåsorna växer fortfarande sakta (tycker jag). Hade 11 blåsor som han mätte och de flesta var runt 12-15 mm men 5 dagar kvar till ÄP så det händer väl lite tills dess...

vi ska vara där kl 07,.45 på måndag så vi får åka hemifrån ca 2 timmar före. Är det lätt att hitta till CA? Vi kommer söderifrån på E6... Ska bara hitta någon snäll vän som kan lämna dottern på dagis kl 06.30 så ska det nog gå bra.
    Lycka till på måndag . Och ja det är lätt att hitta . bara rörigt med alla spårvagnar och filer på korsvägen säger jag som är lantis . Stor röd tegelbyggnad på en liten kulle.
    Mirakelbarn skrev 2010-06-09 13:01:37 följande:
    Hej mina vänner!
    Jag skulle ju försvinna härifrån men kan inte riktigt sluta att titta till er andra, ni betyder ju ändå så mkt för mig.

Jag är fruktansvärt förtvivlad över att mitt barn blev en ängel istället för att stanna hos mig men vad ska man ta sig till?? Finns ju tyvärr inget annat än att försöka ta sig igenom detta o försöka se ljuset på andra sidan.

Nu hoppas jag bara på att allt ska komma ut så att jag kan fortsätta mitt liv, vill inte ha kvar det lilla döda i min mage mer. Har fått tabletter o blödning men antagligen är inte kroppen riktigt redo ännu för det händer inte mer, ska ta en ny dos i morgon om det inte sätter igång igen. Jobbig väntan för att få ett avslut och för att kunna bearbeta sorgen på allvar.

Jag håller alla mina tummar för er andra, hoppas innerligt att ingen annan ska behöva gå igenom detta helvete!!!

Kram 
    Massa kramar här oxå vännen!!!!
  • mulan
    Lycklig vill ha mer skrev 2010-06-10 08:17:05 följande:
    Nu är det spännande. Vågar knappt ta med mig min telefon till jobbet idag

Är det någon annan här som gjort FET på Carlanderska? Hur går det till? Hur lång tid osv.
    Min sambo är på utbildning på annan ort så han kan inte åka med så man känner ju sig lite ensam.
    Vädur 78 skrev 2010-06-10 08:35:39 följande:
    kan tänka mig att det tar ca 30-60 min
    Det går snabbt. En gång var vi klara på 20 minuter.
    Det gör ju inte ont eller nåt sånt. Ingen smärtlindring behövs. Som en vanlig gynundersökning.

Lycka till!!!!
  • mulan

Fiji: tack vännen!!
    Vi har oxå varit ute innan vi hade vår avtalade tid .

Lycklig vill ha mer: Glöm inte ta med en kamera och ta kort på TV skärmen när du får se embryonet (eller nu när du är själv kanske någon kan ta kortet åt dig).

• mulan
    Lycklig vill ha mer skrev 2010-06-10 10:40:24 följande:
    Åh kan man göra det. Då måste jag få med mig en kamera, eller funkar mobilkamera tror ni? Är det vanligt att man tar kort? Känns lite fånigt att fråga...
    Jag har haft med vanlig kamera och har tagit kort varje gång. Fick tipset inför vårt första ET

Tänk vad häftigt att ha den bilden i familjealbumet i framtiden
  • mulan

Hemkommen från VUL och har fått se hjärta slå fint . Bild finns i mitt galleri

Nu ska jag försöka njuta och slappna av så gott det går

Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19