Carlanderskatöserna del 19
Och alla här är STARKA och underbara kvinnor som orkar kämpa så. Den väg livet ibland väljer åt en är riktigt jädra tuff...
Är på RD 8 och ännu inga känningar. Sist jag gjorde FET hade jag inga känningar heller och det var negativt då.
& dagar kvar till TD och jag vågar inte tjuvtesta igen...Jösses vad tiden går långsamt
skrippo: Hur mår du? Är det imorgon du har TD? Håller tummarna för ett fett stort plus!
Om man har oregelbunden mens får man ändå alltid mens 14 dagar efter äl? eller kan det variera också?
Var 14 dgr sen jag hade min stegring på älstickan...ja jag vet griper efter varje halmstrå jag kan...
Själv sitter jag här med värdens molvärk i magen, brukar få det ett par dar innan det är dags för mens men eftersom jag inte känner mig lättirriterad som jag brukar göra så tolkar jag det som possitivt änsålänge.
Hade gärna haft TD på fredag, känns som jag har väldigt långt mellan FET och TD kommer vara på RD14 då. Men det är kanske vanligt?
Fru Naftra: Grattis till 5 superfina eskimåer! Hoppas att du slipper vänta en månad till!