Carlanderskatöserna del 19
princess77 skrev 2010-02-17 12:10:50 följande:
Kan bara hålla med Vädur78: Känner precis likadant,grymt bra bemötande.Träffade också Göran i nästan 2 timmar och han gick igenom våran journal noggrant tillsammans med oss och lyssnade noga på våra funderingar.Träffade sedan en barnmorska somgick igenom medicinen och pratade om tidigare erfarenheter med äggplock osv.Har själv dåliga erfarenheter med ÄP och började gråta när hon frågade om det,jag fick en stor kram och sen satt hon och pratade med mig i 15 min om hur dom kan göra för att underlätta för mig nästa gång Underbart nöjda var vi när vi gick därifrånmen du behöver inte vara orolig, för de kommer ta hand om dig på bästa sätt.
De fixade så jag fick Göran på ÄP eftersom jag träffat honom mest och på CA får du ju en bedövningsspruta i slidväggarna och det var stor skillnad, kan inte fatta att man inte får det i Linköping. Jag klarade mig sen utan lugnande och behövde inte alls så mycket morfin utan räckte med en halv dos(Fich 4 fulla doser i Linköping).
Sen satte de dropp på mig innan plock eftersom jag fått blodtrycksfall efter.
Ni valde oxå att göra allt i Göteborg då förstår jag!! vi kände oss ganska trötta på distansbehandlingarna så det var värt att åka och få bra service
Kram