Carlanderskatöserna del 19
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
En kompis till mig som går på RMC i Malmö började spruta på blödningsdag 2.
Är det någon som varit på Åbybadet i GBG? finns det cafe/restaurang där? Mannen ska till GBG på ett möte på onsdag och jag har ledig dag. Funderar på om jag & dottern ska följa med. Tänkte att vi kunde bada och sedan äta nåt på badet efteråt. Finns det nåt annat kul att göra med en 4 årig tjej i GBG?
Vilken dag hade ni räknat som mensens första dag? den dag det börjar komma lite blod, eller när det kommer mycket? svårdefinierat, jag vet. Jag brukar ju har lite spottings 2-3 dagar innan det börjar blöda på riktigt, har haft det söndag & måndag, idag kommer det mer men ändå inte så att jag behöver trosskydd, ännu.
Jag ringer distanskliniken imorgon och hoppas den är igång på riktigt då, lättare att göra det när jag är ledig än från jobbet.
Mom70, snart borde mensen komma då. Skönt!
Skrippo pratade jag med för ett tag sedan och då var allt bra med henne. Hon dyker väl upp här snart hoppas jag
Idag kom brevet från CA där de informerar om hur många embryon som frusits ner - 6 stycken totalt. Ytterligare en blastocyst måste ha frusits ner efter vidareodlingen. GLAAAAAAAAD
Känns pirrigt inför morgondagen då vi ska se om svullnaden har gått ner. Jag borde ha tagit det mer lugnt den senaste tiden men jag hoppas att det inte har gjort någon skada.