smulanjag skrev 2010-04-28 17:12:26 följande:
hej hej! nu är våran utredning på CA över.., de hittade inga fel på gubben utan hans prov var jättebra!, inga direkta fel på mog heller , det enda är väl ( som jag misstänkt själv) att jag kanske inte har äl varje månad eller om den är svag eller nått.., för jag har kort lutealfas också.., ska iaf börja med pergotime nästa menscykel.., försöker att inte ha för stora förhoppningar, men jag skulle så gärna vilja att det räckte med det för att kunna bli gravid!!.., har träffat alla 3 läkarna på CA och den jag tycker allra bäst om är Torbjörn!, han gjorde spolningen och verkar himla snäll och lugn och lyssnar på vad man säger.., jag måste säga att jag blev lite förvirrad när vi hade Göran på sista samtalet för han är så snabb så jag missade nog att ställa lite frågor åså...
DÅ håller vi tummarna för att det går vägen med Pergotime
Göran har varit kanon när vi träffat honom alla gånger utom en då var han hel snurrig
så han kanske har sina dåliga dagar ibland........ men han fixad så jag blev gravid så han är BÄST ändå
Torbjörn har jag inte träffat så mycket men det lilla så tycker jag jättebra om honom oxå
Barnmorskorna är ju oxå helt underbara!