Sötisa skrev 2011-10-21 11:48:35 följande:
Vädur- jag känner mig helt knäckt och har vaknat flera gånger på natten de senaste två. Jag börjat inse men kan inte acceptera att vi inte kommer få fler barn. Denna omgång känns lite som ett bevis på att våra embryon inte överlever efter en vecka. Eller kan det vara så att vu hade extem otur eller att Fostimon som jag fick de senaste två gångerna faktiskt inte passade oss? Jag har så mycket frågor? De ska ringa för att boka in ett möte med Torbjörn nästa vecka idag. Kommer han kunna neka oss ett försök till?? erbjuda en liten summa tillbaka och sen inte vara villig att hjälpa oss mer? Jag är så nervös inför samtalet...
Vad tycker du att jag ska ta upp, ni har ju tråkigt nog vart i nästan samma sits?
Det är ju det att vi redan innan har gjort så extremt många försök och att de har varit lite tveksamma till om de kan hjälpa oss. Men det har varit många hinder på vägen så vissa försök räknar jag nästan bort.. Eller är jag bara dum som fortfarande griper efter halmstrån? Men jag HAR ju ett ivf- barn, då måste det väl ändå gå att få till ett till????
Ja som du förstår, är jag arg ledsen förvirrad och rädd.. Tack för att ni finns!
Jag känner mer och mer att man får acceptera att man kanske inte få fler barn. Det som gör mest ont i hjärtat är att sonen inte kommer få några syskon och om några år så kommer han ju säkert komma med frågor.......
Jag tror inte han kommer neka er sista försöket i 3 packet om ni vill göra det. Han kommer säkert säga att chanserna inte är så stora. men förstår att du är nervös men Torbjörn är ju så lugn att prata med. Han har aldrig pratat om IVF i naturlig cykel med er?? Han tog upp det med mig sist att det kunde vara värt att testa. Mirakelbarn som gjorde 9 syskonförsök(tror jag) Lyckades ju med det
Har nog frågat det innan men har du testat akupunktur?
Kramar om i massor!