Carlanderskatöserna del 19
majsanna: Nu sände jag iväg för snabbt. Jobbigt med blödning förstår om du blir orolig men skönt att det inte var från livmodern ![]()
majsanna: Nu sände jag iväg för snabbt. Jobbigt med blödning förstår om du blir orolig men skönt att det inte var från livmodern ![]()
Lito: tack vännen ![]()

Jag ringde dem direkt då jag kom hem men fick till svar från deras telefonsystem att de skulle ringa mig först imorgon!!!! Men hallå tänker jag då!!! Vad ska jag ta för dos ikväll?!?!?! Jag pratade in på deras telefonsvarare men ingen har ringt mig och jag gissar att ingen kommer göra förrän imorgon. Är det någon av er som har något journr eller akutnr man kan ringa för få tag i någon när sånt här händer?! 
Hela behandlingen kan ju skita sig då de inte hört av sig idag!!! Himla tur att jag har åtminstone 1 orgalutran kvar att ta ikväll. Vad hade hänt om jag hade slut på medicin och behövt nya recept idag?!?!? 
Men hos oss är det distans läkaren som ringer med info.... CA faxar till dem och sen hör distans av sig
Jag ska fortsätta med samma dos och ÄP blir antagligen på fredag (dagen efter min 30 årsdag
)