Carlanderskatöserna del 19
Har för övrigt en ordentlig molvärk som kommer och går, har varit så en vecka nu. Och mina svettningar och värmevallningar ska vi inte prata om....... Hujedamej!
Missade att läsa sista sidan! Ber så hemskt mycket om ursäkt Love is Everything! Tråkigt att det inte ville fungera. Kram!!
Smiter in igen trots att jag inte hör hemma här längre...
Vädur: jag hade M vid ÄP och det kändes inget. Hon var jätte duktig, proffsig och lugn. Kändes tusen resor värre när jag hade ÄP i Sto. Hon uttryckte sig enormt klumpigt vid ett FET men för övrigt har jag inget att klaga på. Lycka till imorgon!
Jag hör ju inte hemma i tråden längre men måste bara in och säga stort grattis till Majsanna!! Underbart med plus.
Håller tummarna för alla som kämpar vidare här inne. Hoppas verkligen ni ska få era efterlängtade plus och sen självklart bebisar också.
Mulan grattis till ruvarstatus!! Håller tummar och tår för dig! (Har bytt namn men har samma bild så jag hoppas du känner igen mig ).
Håller självklart tummarna för alla andra som också försöker bli gravida!
Mulan grattis!! Vilka fantastiska nyheter!
Lillis79 vi har inte haft sex efter återförande eftersom ingen av oss haft lust, men det är väl bara efter ET (inte FET) som man bör undvika en viss tid pga infektionsrisk? Jag kanske minns fel.
Majsanna jag har också alltid kraschat när bebis är runt 5-6 mån, då blir jag deprimerad. Tror man landat då så man kan börja ta till sig tankar och känslor. Sök hjälp redan nu så du får prata av dig. Kram