Inlägg från: Vädur 78 |Visa alla inlägg
  • Vädur 78

Carlanderskatöserna del 19

Grattis till ruvning fismamman och mom70!!!

♥♥♥
  • Vädur 78
    Love is everything skrev 2011-04-25 19:49:10 följande:
    Har lite halv-paus från Familjeliv. Läser vad ni skriver då och då! Blev nog lite väl mycket under förra försöket! Vid kommande försök ska vi ligga lågt med nära och kära. Blir lätt lite för mycket.... Ska försöka tänka på varandra, sommaren, starta lite renoveringsprojekt osv. Hålla igång med andra ord!

Är det många av er som testat akupunktur?? Vad har ni för erfarenheter? Nån som gått i Jkpg??

Kram till er alla!!! Härligt att läsa massa positiva saker!!! Ska hålla tummarna för er som ruvar!
    Vi gick på akupunktur den behandlingen vi lyckades på Gick nere i Växjö hos Judy Chow.
    Gick på akupunktur i Jkpg under graviditeten med mina ryggproblem. På kroppshyddan. Men tror nog mer på henne jag gick hos i Växjö  och sen hade de bara öppet 3 dagar i veckan i Jkpg
    Jag ska börja gå nu igen i juni inför våran behandling i höst! Jag tror på det  
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    Amorosa: skönt att komma igång igen Gör ni samma behandling som sist? Du ska se att det går bra Tänk på alla som faktiskt blivit gravida i tråden
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    Mmiaa: Skönt att du med är igång!!! Är det ditt första försök på CA nu?? Kram
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    Lycklig vill ha mer skrev 2011-04-26 09:51:08 följande:
    Kanske vågar mig på att säga att jag är gravid efter ett test idag. Inte världens svagaste test men betydligt starkare än förra gången då det blev missfall. Ligger bilder i mitt galleri om någon vill bekräfta Ska ringa in till Carlanderska idag och höra vad de säger. I vilken vecka brukar man få VUL? Vi fick tillbaka två fina embryon så nu undrar man ju hur det ser ut därinne. Men tar verkligen ingenting för givet utan har fortfarande svårt att ta till mig att det kanske skulle kunna fungera.
    Grattis gjorde vul i v 6+6
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    Lycklig vill ha mer skrev 2011-04-26 10:00:01 följande:
    Jag är superdåligt insatt i hur man räknar. Aldrig liksom blivit aktuellt att räkna. Men har jag fattat det rätt att man räknar äggplocket som ägglossningen? I så fall är jag i v6 nu? Vecka 5+1 om äp var måndagen den 4:e april?
    ÄP är v 2+0, så stämmer att du är i vecka 5+1 idag
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    amorosa skrev 2011-04-26 09:29:51 följande:
    Japp, det blir exakt samma behandling som sist. Eftersom det ledde till grav, så finns det väl ingen anledning att ändra på något. Men jag är lite sugen på att prova Crinone istället för vaggisarna efter ET.
    mmiaa skrev 2011-04-25 22:55:41 följande:
    Va spännande, då kommer vi nog att följas åt, 4e dagen med primolut för mig idag
    Ja, vilken sommarvärme det har varit, heeelt underbart!
    Vad kul! Har du inbokat vul redan? Jag har fått prel 15 maj.
    Nä bara dumt att ändra.....
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    mmiaa skrev 2011-04-26 16:25:35 följande:
    Tack, det känns jättebra, nu har vi vilat ett par månader från sista försöket i Linköping. Japp, första försöket på Carlanderska nu, ska bli spännande.
    Härligt! Du ska se att det går bra
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    Lycklig vill ha mer skrev 2011-04-27 08:08:03 följande:
    Tack men igår började bruna blödningar när jag varit på toaletten, inte mycket och inte rött men hoppet sjönk ordentligt.
    Behöver ju inte alls vara någon fara. Är ju ganska vanligt under graviditeten. Skickar massa kramar
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    Lito skrev 2011-04-27 17:36:26 följande:
    Lycklig vill ha mer: Hoppas verkligen inte det är någon fara!

Längtar mycket: Grattis, va härligt att se!

Idag var jag på vul. Slemhinna var 10 mm, startar med crinone imorgon och fet blir på tisdag 14:30. Håll gärna en tumme för oss då!

Kram!
    Håller tummarna hårt
    ♥♥♥
Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19