Inlägg från: Vädur 78 |Visa alla inlägg
  • Vädur 78

Carlanderskatöserna del 19

Toppenloppan skrev 2011-03-28 15:46:10 följande:
    Love is....
    Jag har haft ganska ordentligt ont efter alla mina 4 ÄP men ffa efter nr 3 då jag var överstimulerad. Bra att det kollar dig!!!

Amorosa:
    Hade ni det bra på weekenden???

EGO:
    Nytt VUL idag vecka 10+0, en liten sprattlande krabat finns därinne med små, små armar och ben. H*n envisades med att böja huvudet hela tiden så gynekologen kunde inte mäta riktigt men minst 3 cm lång iaf
    Grattis till lyckat vul
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    Love is everything skrev 2011-03-28 16:57:46 följande:
    VUL var väl ganska ok! Hade lite vätska i båda äggstockarna, men det var ingen fara.... Är ändå ordinerad att ta det lite extra lugnt och försiktigt under veckan! Så ET blir som planerat på onsdag! Längtar!!! Glad
    Vad skönt
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    Sötisa: Mina symptom försvann RD6-7 nånting sen plussade jag RD8...de riktiga gravsymptomen började inte komma förrän några dagar efter TD
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    Love is everything skrev 2011-03-30 22:04:25 följande:
    Fick en alldeles perfekt blastis insatt idag! En till var av toppkvalité så den frystes in! 6 st. ska odlas vidare tills imon för ev. infrysning för de såg väldigt dugliga ut! Håll tummarna nu, för det bara måste funka! Är en sån där riktig tjuvtestare så imon kommer det 20 stickor från testlagret! Ska börja testa så att jag ser plus med Ovitrellen, sen se minus och sen det efterlängtade plusset!!!!! Hihihi!!! Glad
    Grattis till ruvning och grattis till minst en eskimå till frysen
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    sydney skrev 2011-03-31 07:40:49 följande:
    Love is everything: vilket toppresultat! Nu håller jag tummarna att det blir pluss för dig och att ni får många fina blastisar till frysen!

Vädur: grattis till sprutstart, för det är väl idag det är dags för första sprutan?

DAllas: det är svårt att hålla sig borta från att tjuvtesta även om man har tänkt vänta. Är man hemma finns ju massa tid att analysera som du skriver. Håller tummarna att allt går bra.

jag känner mig inte så gravid. Ömma bröst och lite molvärk emellanåt. OCh igår kväll fick jag jätteont i magen, höll i sig någon timme. Så mina tankar gick direkt till att nu får jag missfall. Vet inte om det är normalt att ha så ont av växtvärk.... kommer inte ihåg. Har inte kommit minsta droppe blod så jag håller hoppet uppe att allt är bra med Mini!
    Ja idag är det dags
    Jobbigt med ont i magen men håller tummarna för att det inte är någon fara. KRAM  
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    dallas skrev 2011-04-02 08:18:31 följande:
    Jag är gravid! Ett fint + på stickan, nu får man invänta nästa steg-att hoppas på fina hjärtslag om ca 3 veckor
    Är superglad!!!!
    GRATTIS{#emotions_dlg.flower}
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    luikkis skrev 2011-04-02 10:36:24 följande:
    hej! jag har min testdag bara imorgon MEN vet redan att jag är gravid!!! det känns helt underbart trots att jag är överstimulerad och var inne på kliniken igår för att bli tömd på vätska. nu känner jag mig bättre, magen är inte lika svullen men jag kommer att vara hemma hela nästa vecka. sådant händer tydligen ibland (har aldrig hänt mig förut men det här är också första gången jag är gravid)!!!

grattis till alla andra också som har plussat under veckan!
    Grattis Underbart ju..... Blir man överstimulerad efter ET så är man nog nästan alltid gravid
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    42an skrev 2011-04-03 19:47:01 följande:
    Hej på er, grattis till alla plus! Jag har valt att hålla vårt "projekt" för mig själv denna gång. Fick också tillbaka ett fint embryo den 20mars, men det gick inte denna gången heller.
    Fy vad ledsen man blir, denna gången trodde jag faktiskt att det skulle gå vägen. Nu är pengarna slut och det blir sannolikt inga fler barn för oss. En mycket sorglig tanke. Kram på er och lycka till allihop!
    Nej vad tråkigt Kramar om!
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    sydney skrev 2011-04-04 08:32:40 följande:
    34:an: nej vad tråkigt att läsa att det inte gick vägen detta försöket heller. Håller med dig att det är orättvist, att man själv ska få bestämma hur många barn man vill ha. Det är jätte jobbigt. Vet inte heller hur man skall sluta längta. Tur att du har dina 2 änglar i alla fall, men förstår din längtan efter ytterligare ett barn.

Känns som om mina grav symtom kommer och går, ena sekunden tycker jag att det känns bra, allt är ok. nästa sekund nojjar jag som bara den, känner inget alls, brösten slutar ömma osv. Det är detta man gått och längtat efter och så känns det som tortyr. Om 10 dagar är det VUL, både vill och inte vill gå dit. En pärs kommer det bli.

Vädur: hur går det för dig med sprutandet? Är det dags för första VUL snart? Håller tummarna att det är er tur nu!
    har tagit 4 sprutor nu och i morgon är det dags för VUL! Känner inget än så länge, så hoppas verkligen att det händer något.....
    ♥♥♥
Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19