Inlägg från: Vädur 78 |Visa alla inlägg
  • Vädur 78

Carlanderskatöserna del 19

majsanna skrev 2011-02-16 16:41:50 följande:
    Just nu känns inget ok. Tänk om det var oktober i morgon eller åtminstonde september Drömmer
    Förstår att det känns jobbigt men håller tummarna för att allt är bra
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    Finns ingen ledig signatur skrev 2011-02-17 10:57:56 följande:
    Hej kikar bara in för att tala om att det du har blivit två nya CA bebisar i tråden
    110211 kom dom till oss, en tjej och en kille. Vi är hemma från BB nu, men oj vad tiden rinner iväg. Vi hinner inget annat än att amma just nu känns det som .....

Har inte hunnit läsa igenom tråden, så om det blivit puss så grattis till plussen och till er som inte fått plus ÄN, kämpa på. Det är värt det
    Grattis Vad roligt med en av varje Kram
    ♥♥♥
  • Vädur 78

är det någon som vet vad som gäller kvällen innan ÄP ska man ta 2 panodil då??? Vet att det var så på RMC men kommer inte ihåg hur det var sist på RMC

♥♥♥
  • Vädur 78
    Finns ingen ledig signatur skrev 2011-02-17 11:08:51 följande:
    Jag har aldrig tagir något innan äggplock, man får på CA . sen har jag tagit panodil efter äggplock när jag kommit hem om jag ont. Inte alltid det har behövts.........
    Ok, tack för svar Det skiljer ju sig säkert lite mellan klinikerna
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    sydney skrev 2011-02-17 11:16:52 följande:
    Grattis till era två mirakel! Kan tänka mig att det är fullt upp, men hoppas ni hinner njuta lite också!

Vädur: jag tog inte heller något hemma före ÄP, fick ju panodil på CA.
    Bra då vet jag
    Åker upp i em och bor på hotell  
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    sydney skrev 2011-02-17 11:59:38 följande:
    Lycka till imorgon! Håller tummarna.
    tack
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    Skrippo skrev 2011-02-17 13:35:23 följande:
    Spännande!!! Vilken tid ska ni va där imorgon????

KRAM
    Kl 7.45
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    cotton skrev 2011-02-17 13:38:13 följande:
    Hoppas att det går bra imorgon Vädur! Vad fort tiden gått ändå (blickandes bakåt)
    Tack. Ja i mon är det 2 veckor sen jag började med sprutor så det är stor skillnad mot långa metoden
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    Skrippo skrev 2011-02-17 13:39:59 följande:
    Då ska jag hålla tummarna hårt för er vännen!!!
    tack och jag håller för dig
    ♥♥♥
  • Vädur 78

Vad gulliga ni är som tänker på mig Det värmer Hjärta
    Det har gått bra idag Personalen är ju bara så underbar på CA
    De är pålästa när man kommer och har full koll och vill att man ska må så bra som möjligt Fick dropp innan, hoppade över lugnande och fick lite lite rapifen så var väldigt klar under hela ingreppet...lite spännande att vara med och kolla på skärmar vad som händer
    Göran sa att han tömde 6 äggblåsor men det var sedan 8 ägg, så vi pratade nog för mycket så han tappade räkningen
    Målet var ju nu att vi skulle få ut 7-8 ägg så dosen 112ie måste ju varit perfekt för mig, tur vi inte körde högre dos.
    Sperma provet var oxå bättre denna gång, var väl ok förra gången med men bättre nu De kommer köra ICSI på alla i alla fall, de tyckte det var säkrare så.
    Planen är långtidsodling så ET på onsdag, vågar inte tro att vi ska få 5 befruktade så det blir nog säkert ET på måndag. De ville hellre sätta in 3 dagars än 2 dagars...... vi ville ju det med men han inte ens föreslå det så de tyckte som vi

Lito: Lycka till idag

Sydney: Bra att samtal med Torbjörn kändes bra!! Tror det är helt rätt att köra FET först

♥♥♥
Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19