Carlanderskatöserna del 19
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
Nu är testoholic i farten . Testade igår och idag med gravstickor (dom små). Haha jag är så fläng. Menmen nu kommer jag ju iallafall vara förberedd på TD. Bägge visade svaga streck...men det kan ju lika gärna vara Ovitrellen. Är jag gravid kommer väl strecken bli starkare antar jag. Har beställt fler idag. har ska doppas i kiss
Fick inget till frysen så nu hänger det på det lilla livet jag har i magen. Pratade precis med mannen och vi kommer inte göra något mer försök (än på naturlig väg).
Ska försöka vara saklig när jag skriver men det är svårt. Jag tror absolut detta har gått åt fanders!!!!!
Den här väntan tar knäcken på mig. Den här väntat har varit det absolut värsta med IVF. Allt annat har gått hur bra som helst. Idag är jag på RD 6. Är det progesteron vaggisarna som håller mensen borta? ( om man inte är gravid så att säga)
Tog ett CB idag för nu tänker jag att hCG är ute ur kroppen. Och jag fick ett svagt streck på CB stickan....undrar jag om embryot utsöndrar hCG utan att sitta fast i endometiet tro? Har läst någonstans att det är möjligt. För om jag får ett svagt utslag på stickan så är det ju något som producerar hCG liksom...Undrar vad som händer om det är lika svagt på TD. Räknas de som pluss då tro? Någon som vet? Tog en bild men väldigt svårt att se...andetags tunt.