Carlanderskatöserna del 19

Äggplock idag, 7 ägg. Ingen överstimulering denna gången, är så glad för det!!
Detta var det bästa äggplocket hittills fysiskt sett men det jobbigaste psykiskt. Är så vansinnigt trött på detta nu, kan det inte bara funka?! Det är klart att det är värt det om det blir något och det är värt att smärta vid äggplocket men när man ligger där för femte gången så undrar man ju om det någonsin kommer att gå. Vi bestämmer att det gör det den här gången, vi ska få plus allihopa!!
Det blir förmodligen inte långtidsodling men det känns helt okej
Nu blir det soffläge med två varma goa vovvar jämte mig resten av dagen! Kramar till er!
Vädur: Nääää jag har nästan alltid satt in två stycken för min höga ålder. Det Var TB som satt in och in. Kanon bra gick det och riktigt skicklig är han. Professionell och lyssnar bra.
mmia: Jag hade oxå TB och han sa bara ok! Kan det bero på alla mina försök o att aldrig skadar att försöka på ett annat sätt. Vi har försökt nästan allt så nu vill man verkligen inte att de ska ifrågasätta när man vill en sak. Och man betalar faktiskt ganska mycket pengar och ens önskemål måste de väl lyssna på. håller med att det är känns jätte skönt att bolla tankar här och att vi ligger på samma nivå.
Vädur78: verkligen inte roligt att få en nål i nerven men förstår inte att du hade nålen i handleden? Jag får alltid i armvecket. Grattis till ruvarstatus.
mmiaaa: Grattis till fantastiskt resultat o ruvarstatus.
Nu ruvar vi några här och får hoppas på det bästa. Värsta perioden bara. Börjar ta det lugnt nu för jag var otroligt negativ från början o nu känns det ändå att det finns hopp. känner lite stickningar och lite molvärk så man vet aldrig och så har jag känt förrut och då var det negativt. Inga känningar i brösten o mår ganska ok. Lugn helg hemma och bara vila.Dock blir det lite träning o funderar faktiskt att det inte kan skada. Det sägs att man ska leva som vanlgit och jag tränar mycket annars. Tar det lugnare men tänker springa på Skatås imorgon och det sägs vara bra för blodet. Jal ni ser massor av tankar som vanlgit. Och vilka ha inte det under ruvningen. Ruvdag 5, Ha det jätte gott ikväll alla.
Vädur78: fruktansvärt att inte gå till ET: Så ledsen för ER skull. Det finns inga ord som kan trösta. Ja försök smälta det här och ta god tid på er. Fundera ordentligt vad ni vill och låta det sätta sig ett tag. Det blir så mycket tankar när det inte går och vad man ska göra m.m. Vi funderar oxå på att gå över till ÄD eller till och med embryo adpotion. Vet inte än. Det är en djungel där ute och en skit jobbig resa. Sörj och försök att göra något roligt tillsammans. Jag vet att pengarna tar slut och att det inte alltid känns rätt att lägga pengarna på en själv menjag har gjort småsaker på sista tiden och det har känts bättre efteråt! Styrkekramar till dig!