Inlägg från: CarolineB |Visa alla inlägg
  • CarolineB

Carlanderskatöserna del 19

Hej! Ny här på familjeliv Vi ska på vårt fösta ivf samtal i slutet av juni och hoppas på att börja behandlingen i augusti! Är lite orolig för hur vi kommer att må, psykiskt & fysiskt 😳

• CarolineB

Hemflyttad: Skönt att höra att det är bra på Carlanderska! Vi har försökt naturligt i 1 år, vi fick nyligen svar från mannens spermaprov, det fanns mindre än 1 milj och de som fanns var slöa! Vi har köpt ett 3 pack. Vad avgör om man får göra en lång eller kort ivf?

• CarolineB

RottisTina: Mycket frågor nu! Har hört att det kan vara svårt att lyckas första gången? Jag läste ett inlägg tidigare i tråden om att man kunde byta ut ett färsk försök mot två frys försök, är det något man bör göra om möjligheten finns tycker ni? Är chanserna detsamma med färsk eller frys?

• CarolineB

Oj vad jag ser fram emot det här, nästan så att jag längtar bort hela semestern ð??? Så skönt att det äntligen händer något!

• CarolineB

Statistiken ser onekligen bra ut FET är det när man har frysta?

Eliezer - Håller tummarna för dig!

• CarolineB

Amorosa - Tack Jag vet, jag är super taggad inför hösten men jag inser ju självklart att det kanske kommer ta lång tid innan vi blir gravida. Men känslan av att komma igång och få hjälp är otroligt skön. Det var nästan som en lättnad att få svar på varför det inte fungerade för oss.
    Jag måste peppa mig själv annars kommer jag antagligen deppa ihop totalt...

Hoppas ni får en toppen semester i Danmark! Vi ska bege oss ut på havet hela långhelgen, skönt

Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19