• danei

Carlanderskatöserna del 19

Vi går också på carlanderska. Ska göra ett FET i ostimuleradcykel, har gjort det innan fast på sahlgrenska innan och det gick inte...jag hade velat ha vagiatorer men de sa att de inte ser nån skillnad på resultat...är jätte nervös för detta...

• danei
    FruNaftra skrev 2010-09-12 22:35:13 följande:
    Välkommen hit!
    Det stämmer bra att vagitorier inte ska göra någon skillnad vid ostimulerad cykel. Iallafall vad jag har hört. Jag har aldrig fått det vid FET.

När tror du att det är dags?

Håller tummarna!
    Tack!

Gjorde det idag :) Nu har jag små ont i magen efteråt inte så konstigt kanske. Ska testa om 2 veckor och de kommer att vara långa veckor...
  • danei
    Längtans Stina skrev 2010-09-14 19:36:09 följande:
    Har du okejat homeopatpreparatet med CA? Jag skulle inte fixa och trixa med egna grejer när de på CA så väl vet vad de håller på med. I övrigt önskar jag dig lycka till!!!!

Var på extra kontroll idag på CA  pga sparsamma blödningar. Hade det även när jag var gavid med lillan men jag blir lika skrämd av det ändå.

Allt såg ut som det skulle och vi fick de ett liiiiiitet, liiiiitet hjärta picka fort, fort. Är i v 6+0, så det var nog i tidigaste laget.

Torbjörn var mkt optimisktisk men vi ska på det vanliga inplanerade VUL:et om en vecka ändå. Håller forfarande alla tummar och tår och kan inte riktigt slappna av. Men jag mår toppen!!!
    Åh vad roligt att ni har fått se ett litet hjärta GRATTIS!
  • danei

Hur länge efter FET hade in molvärk i magen? Jag gjorde Fet igår men trodde att det skulle avta nu men det värker fortfarande.

Är det nån här som har blivit rekomenderad att ta folsyra? Läste om det i en annan tråd där de fick både B12 och folsyra. Ska man kanske gå och köpa folsyra imorgon?

• danei

Ok, det är det ingen som har sagt nåt om till mig, får gå och köpa folsyra imorgon.

• danei
    Skrippo skrev 2010-09-15 07:53:47 följande:
    Hej på er

Rd 4 iadg och än så länge inget blod eller rosa....

Lever på hoppet men fy fasen så långsamt tiden går....
    Håller tummarna! Håller verkligen med om att tiden går långsamt...när har du testdag? Själv har jag 27/9 känns som en evighet...
  • danei

glömde fråga CA om fet dagen räknas som dag 0 eller 1. Undrar om det är ruvdag 2 eller 3 jag är p`å?

• danei
    FruNaftra skrev 2010-09-15 09:54:30 följande:
    FET-dagen är alltid dag 0
    Tack! då är jag på rd 2 :)
  • danei
    Skrippo skrev 2010-09-16 14:28:57 följande:
    Fru Naftra: Jobbigt med ryggen. Hoppas det känns bättre snart. Håller tummarna för att kontrollen ska gå bra så att du får tra ÄL-sprtan så snart som möjligt.

DEt är en blasto jag ruvar på och är bara på RD5 idag. Har bestämt att testa på lördag om inget hänt. Börjar jag blöda ordentligt idag så testar jag imorgon.

KRAM
    Jag är på RD3, såg i tidagare inlägg att du gjorde FET 2 dar innan mig men du har TD den 22? Jag har TD 27. Har du gjort stimulerat FET?

Är också jättetrött på att vänta, mår illa av väntandet och sover dåligt på nätterna. Värken i magen går inte över och jag undrar om det inte är för att man är så nervös av att vänta helatiden man vill ju bara testa så man vet ifall man ska behöva göra om allt igen om nån månad...

Har köpt folsyra nu med och hoppas att det inte var försent att börja med det. Fattar inte varför jag inte har tänkt på det den här gången och det stod ingen stanns i mina papper om det den här gången så jag glömde av det totalt...jaja jag hoppas på det bästa är ju inte säkert att det påverkar nåt i det här stadiet.
  • danei

Blir så besviken på mig själv idag, vet inte riktigt vad jag tänkte med när jag gick upp imorse. Hade en äl sticka kvar så jag tänkte att jag testar och ser ifall det blir utslag på den (vissa säger ju att det funkar) och det var väl klart att den inte gav nåt utslag! så nu sitter jag här och försöker intala mig att det var alldeles förtidigt är ju bara på RD4. Men det jag trodde skulle få mig att må bättre fick mig ju att må ännu sämre...

Har haft molvärk i magen sen FET dagen och nu är den ju helt borta, så ja ska man ta det som ett tecken? Usch va piss jag mår...går o lägger mig...

Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19