Skrippo skrev 2010-09-16 14:28:57 följande:
Fru Naftra: Jobbigt med ryggen. Hoppas det känns bättre snart. Håller tummarna för att kontrollen ska gå bra så att du får tra ÄL-sprtan så snart som möjligt.
DEt är en blasto jag ruvar på och är bara på RD5 idag. Har bestämt att testa på lördag om inget hänt. Börjar jag blöda ordentligt idag så testar jag imorgon.
KRAM
Jag är på RD3, såg i tidagare inlägg att du gjorde FET 2 dar innan mig men du har TD den 22? Jag har TD 27. Har du gjort stimulerat FET?
Är också jättetrött på att vänta, mår illa av väntandet och sover dåligt på nätterna. Värken i magen går inte över och jag undrar om det inte är för att man är så nervös av att vänta helatiden man vill ju bara testa så man vet ifall man ska behöva göra om allt igen om nån månad...
Har köpt folsyra nu med och hoppas att det inte var försent att börja med det. Fattar inte varför jag inte har tänkt på det den här gången och det stod ingen stanns i mina papper om det den här gången så jag glömde av det totalt...jaja jag hoppas på det bästa är ju inte säkert att det påverkar nåt i det här stadiet.