Längtans Stina, massor med tummar hålls för dig nu! 7 ägg tycker jag är ett bra resultat!
Och på ett sätt är det kanske bra att du har fullt upp - för då sitter du inte och räknar ner milllisekunder (som jag gjorde)...
Sushikatten, lycka till på ditt ÄP!!! Är det ditt första försök?
Ceropegia - du är ett levande bevis på att mirakel finns och envisa starka bebisar finns! Jag blir inspirerad av dig och är SÅÅÅ glad för din skull att det går bra!
Happiness, plus är ett plus. Så långt före TD är det nog inte konstigt att det tar ett tag innan pluset blir starkt. Jag håller med vädur78, att CB är snabbare och att de känns "mer tillförlitliga". Ska du inte prova med ett sådant test? Man kan köpa tvåpack för under hundralappen (berättar testomanen numero ett här... ) och då kan du ta ett test imorgon och ett på lördag kanske, och jämföra.Jag har tagit test med flera olika märket. CB plussticka, CB ditigal och testlagrets stickor. (för säkerhets skulle ville jag sprida riskerna ) Mitt test (testlagret ) från i måndags var kontrollstrecket starkare. Gravidstrecket var tydligt, men ljusrosa. På onsdagen var det mörkare rosa och idag var båda streck lika starka!
Jag har bara gjort ett försök och lyckades´på första försöket. Jag förstår att det är en osannolik tur och att mycket kan hända än, men jag är så obeskrivligt lycklig! Det gör inget att vi betalade 60' för ett trepack och inte får pengarna tillbaka. Det finns ingen prislapp för den glädje man känner inom sig över detta plus och det pyre som växer inom en.