Inlägg från: håpefull |Visa alla inlägg
  • håpefull

Carlanderskatöserna del 19

Hei dere. Er Carlanderska den samme klinikken som Fertilitetscentrum i Gøteborg? 

• håpefull

Hei dere!!

Nå har jeg forstått at Carlanderska er den samme klinikken som Fertilitetscentrum i Gøteborg. Vi bor i Norge, og vurderer å ta kontakt med denne klinikken dersm vi ikke lykkes på vårt 3. og siste forsøk i det offentlige her hjemme.

Er dette er fin klinikk som kan anbefales? Tar imot deres erfaringer med stor takk!!

God påske til dere alle!!!

• håpefull
    Tusen takk for svar Tror faktisk vi tar kontakt med dem, hvis vi skal over i det private. Håper vi ikke trenger. Lykke til til dere alle!!
    håpefull skrev 2010-04-01 11:23:34 följande:
    Hei dere!! Nå har jeg forstått at Carlanderska er den samme klinikken som Fertilitetscentrum i Gøteborg. Vi bor i Norge, og vurderer å ta kontakt med denne klinikken dersm vi ikke lykkes på vårt 3. og siste forsøk i det offentlige her hjemme.   Er dette er fin klinikk som kan anbefales? Tar imot deres erfaringer med stor takk!!   God påske til dere alle!!!
    Finns ingen ledig signatur skrev 2010-04-01 11:31:40 följande:
    Carlanderska är väldigt kunniga och alltid lika trevliga när man har kontakt med dom.Jag och min man fick hjälp när vi fick vår dotter-08 och nu vänder vi oss dit igen när vi villa ha syskon.Jag kan helt klart rekomendera er att gå dit.
    Resande skrev 2010-04-01 12:39:21 följande:
  • håpefull
    mulan skrev 2010-04-01 20:45:45 följande:
    Det finns 2 distanläkare i Norge som sammarbetar med Carlanderska så du kan ju göra dina behandlingar på Carlanderska via dom. På denna sidan finns dom längst nerwww.fertilitetscentrum.se/index.php?id=88

Toppen. Skal gå inn og se på den. Takk for tipset

Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19