• anpe01

Carlanderskatöserna del 19

hej!
    Råbot- hoppas att du mår bättre nu! jag har ju mått precis som du och varit inlagd 2 gånger av 3 försök(4-5 dar/gång med antibiotika)  men dom satte in äggen dag 2 iallafall båda gångerna och hur det gick vet vi ju redan.. inte alls bra! Så jag tror det är jättebra att kroppen får repa sig lite så den är laddad till 100%! Jag håller alla tummar!

Vi ska på vårat första möte på carlanderska om några veckor, om man väljer ett trepack, vet ni inom hur lång tid mn måste ha genomfört de 3 behandlingarna?
    Om man får ägg i frysen, måste man betala mycket extra för att få dom insatta?

Vi skulle träffa en Torbjörn, hoppas han är bra!

• anpe01

Hej på er alla igen!
    det jag känner från det ställe jag är nu är att ingen läser ens journal trots flera önskningar ifrån mig, att man hela tiden från träffa så många olika läkare och får så många olika utlåtande om en själv att man kan bli helt snurrig!

Jag vill att personalen ska se mig (och alla andra såklart!) som olika individer och inte bara som en i raden på ett löpande band!

Hur upplever ni att ni blir bemötta på carlanderska?

• anpe01

Hej på er!
    Det har hänt, jag har plussat!! Tror knappt det är sant men vi är så sjukt glada!!Dryga 5 år tog det men nu var det vår tur=) Grattis till alla er andra som jag nu läste också har plussat!
    Har ju gått på akupunktur i några veckor och det tror jag verkligen bidrog, men nu undrar jag, är det någon av er som använt er av akupunktur under behandlingen och har ni då fortsatt efter +? Eller har ni valt att sluta och i såna fall varför? Tacksam för alla svar och tips om länkar!
    Ha en bra dag!

Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19