För oss som bakar
måste fråga..tänkte göra geisha cupcakes med nutella som frosting över... men kan man inte bara ha nutella över,,,eller måste man göra frostingen med nutella och philiadelfiaost..
hoppas på svar snabbt
måste fråga..tänkte göra geisha cupcakes med nutella som frosting över... men kan man inte bara ha nutella över,,,eller måste man göra frostingen med nutella och philiadelfiaost..
hoppas på svar snabbt
ska gå på 50 års kalas snart.. nån som har några tips på vad ja kan baka och ta med mig..nåt lätt inga svåra bakelser... hjälp
kan man hacka geisha choklad och ha de över chokladtårtan som ganering
nån som har tips på hur ja enklast kan göra en batman tårta eller ben 10 tårta,,,,,.. desperat
hej behöver svar fort... tänkte göra en pavlovatårta.på toppen lägger jag vispadgrädde o hallon på,,vispar alltså grädde o hallon tillsammans o lägger ovanpå,,sen skivar jag kiwi över.... nån som vet/tror att det kan blii gott eller ska jag slå av det på annat sätt..
svar svar:)))
hej behöver hjälp igen..tänkte göra en tårta.. nedre del ska va nån massa med mandel??? tror ja att de e sen vit chokladmousse o över de jordgubb lr hallonmousse.. passar de.tips
drommarnascafe.blogg.se/2011/september/chokla...
Gör en ny länk då jag fick med ett mellanslag
drommarnascafe.blogg.se/2011/september/chokla...
Gör en ny länk då jag fick med ett mellanslag
får ja även fråga alla saker ni bakar som boutybollar,snöbollar tryffel knäck o allt.. går de att frysa ner så man slipper baka allt strax innan jul