30+ med upprepade ma/mf som kämpar med första barnet del 3
Cali: Vilken idiotisk kommentar från din mans kollega, grr.
Monchichi: Vad jobbigt för dig att vara nere i en svacka. Förstår att du bara vill må bra och vara glad. Vilken fin svägerska du verkar ha i alla fall. Jag hoppas att vårsolens värmande strålar når fram till dig idag och får dig att må lite bättre. Kram
Snigelkatt: Näe, du har varit med om nog nu! Usch för trasslande vitvaror. Du får ösa ur dig precis hur mycket du vill här inne. Det är ju det vi är till för, att stötta varandra. Skickar även dig lite värmande vårsol. Stor kram
Mojutten: Fråga på hur mycket du vill! Vi blev utredda i höstas, efter tre ma:n, men de hittade inga fel. Vi har ändå haft tur och fått en del läkemedel utskrivna. Det kan man alltid försöka med tycker jag. Trombyl, fragmin, innohep och progesteron verkar vara vanligast att man får utskrivet.
Cinza: Kan inte ens föreställa mig vilket helvete ni måste ha gått igenom. Fint att höra att du vänder sorgen till något positivt genom att hjälpa andra i samma sits. Håller med de övriga i att det är otroligt värdefullt med egna erfarenheter inom vården. kram till dig.
Ninni: Vad jobbigt det låter att inte få sova ordentligt. Önskar jag kunde komma med några bra sömnråd, men det kan jag tyvärr inte. Hoppas så att det ska bli bättre snart.
Icka: Jag minns inte riktigt vad de sa om livmodersruptur, men jag ska absolut fråga om det vid första spec.mvc.besöket.
Kram till er alla och stort tack för alla grattis! Det värmer mer än ni anar