• LuPeRo

30+ med upprepade ma/mf som kämpar med första barnet del 3

Ninni: Här är det bra, tror jag iallafall Tar en dag i taget precis som alla andra.
    Hur är det själv?
    Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.
  • LuPeRo
    Jemema: Det verkar onekligen som att du hade ÄL i onsdags. Gud va kul Vet inte riktigt vad jag ska skrive men jag tror ett grattis passar
    Och ja det finns en chans trots att det inte blev fullbordat på onsdagen. Spermier kan ju leva kvar i en upp till 5 dagar (tror jag det var) och läkare säger ju alltid att man ska ha sex innan ÄL.
  • LuPeRo
    Ninni: Håller med övriga talare att din kurva ser fin ut

TT: Vad härligt det låter att ha funnit energi och lust igen. Slit inte ut dig bara.

icka: Jag mår väll som jag förtjänar antar jag Själv då?

Vinkar till er andra http://i307.photobucket.com/albums/nn319/jesusDEANNA/wavinghand.gif
  • LuPeRo
    icka: Just ja, missade det, förlåt {#lang_emotions_embarassed}
    Känner väll i stort sett ingenting egentligen så tankarna går åt det negativa hållet. Men men, det kommer väll antar jag {#lang_emotions_smile}
  • LuPeRo
    icka: Den 11 mars ska jag på VUL. Dryga 2 veckor tills dess.
  • LuPeRo
    Ninni: Allt man väntar på är jobbigt. Om det så är ÄL, BIM eller ett tandläkarbesök
    Nu tänker jag vara positiv åt dig då din kurva ser så bra ut som tack för alla gånger du varit det tillbaka

Jemema: Självklart ska du fortsätta hoppas! Om inget annat så gör vi det åt dig
    Har tyvärr inga råd om Metformin. Jag provade det själv i 3-4 månader men det hjälpte inte mig något alls så läkaren tog bort dom direkt. Men det kan ju vara en idé att prata med din läkare om det

Bra gjort att skicka till Bettan! Inte ska hon ha mobilen igång nu på semestern

icka: Jag fick se ett hjärta i vecka 7 (6+3) förra gången. Blödningen kom i vecka 13 (12+1). Så för mig är det att ta sig förbi just vecka 13 till att börja med.
  • LuPeRo
    Liss: Jag tar en dag i taget för tillfället, men det är kämpigt. Av många olika anledningar så har inte heller någon att prata med om allt detta vilket gör att har total kaos i min kropp för tillfället.
    Men allt blir väll bättre antar jag Tack för kramen, skickar en hel hög tillbaka!
  • LuPeRo
    icka: Men jag vill inte såra någon härinne genom en massa gravidprat, därav att jag försöker undvika att svara när det kommer upp. Ang oron så jag har alldeles för många veckor kvar innan jag kan känna mig lugn.
    Hoppas ditt illamående lägger sig (lite iallafall) under dagens gång
  • LuPeRo
    monchichi: Jag förstår fullt ut hur du känner dig. Är man inte gravid så vill man att mensen kommer och om mensen nu bestämmer sig för att hålla sig borta så vill man ha ett plus på stickan. Jag hoppas innerligt att något av det dyker upp
    (självklart hoppas jag lite extra på att du är gravid)

snigelkatt
    : Då ligger vi lika i tiden för jag gick in i vecka 6 idag. Och precis som du har jag noll symptom. Men så länge jag inte blöder så får man ha is i magen

icka: Tack gumman! Är skönt att veta att det finns någon för en...
    Jag trodde att det skulle bli lätt bara man fick plusset, men ack så fel jag hade. Det är nu det är riktigt jobbigt.

Ninni: Tack vännen {#lang_emotions_flower}
    Visst är det jobbigt att bära oron själv, men samtidigt är jag van att ta hand om allt själv. Där är så mycket som går runt i huvudet varje dag vilket gör att man blir helt utmattad. Den totala avsaknaden av symptom är nog det värsta. Allt det där som är så vanligt känner jag inte av. Skulle du känna att det blir för mycket "gravidsnack" så lova att du säger till

Ang testningen så säger jag "go for it" Under hela tiden så nästintill plågar man sig själv på många andra sätt så varför inte med att testa. Det första svaga strecket jag fick (supersvagt) var på Alla Hjärtans Dag. Det var på BIM-5 om jag räknat rätt. Jag är en testoman och förnekar det ej Jag tänker hålla tummarna hårt för dig!
  • LuPeRo
    Jemema: Känns som att det var riktat mot mig. Tog åt mig av det iallafall. Och dom flesta brukar säga att det är dom skyldiga som gör just det...
    Det är och har aldrig varit min mening att såra någon genom det jag skriver (men jag tycker jag gör det för jämnan).
    Vill gärna förklara mig lite iallafall, oavsett om det var riktat mot mig eller inte. Jag tycker inte att det är jobbigt att vara gravid då jag kämpade för att bli det, men jag tycker det är jobbigt att vara orolig och att inte kunna slappna av.
    Jag kan inte mer än be om ursäkt {#lang_emotions_embarassed}
Svar på tråden 30+ med upprepade ma/mf som kämpar med första barnet del 3