30+ med upprepade ma/mf som kämpar med första barnet del 3
God förmiddag
Självklart handlar det om pengar och att inte förlora kunder, sorgligt men knappast förvånande. Min politiska ståndpunkt har en hel del problem med privat sjukvård som princip men sen så hamnar man i desperata situationer och då gör man så klart det som är bäst för en själv. Det tycker jag inte är ett dugg konstigt. Däremot önskar jag pengar och vem jag är inte ska kunna avgöra vilken vård jag får.
Kul att du fick fira en midsommar utan oro och verkligen vara med.
Här blev det mer firande än vad jag hade förväntat mig, men det var bara roligt.
Hoppas att ni andra också hade en lyckad kväll.
Pratade just med min bror, kände ett stygn av avundsjuka över deras graviditet. Någonstans inne mig så känner jag bara snälla, snälla låt mig ha hunnit bli gravid innan vi träffas igen och barnet kommer. Jag känner mig orolig för hur jag ska reagera och vad jag ska känna. Jag är rädd att bli missunnsam och inte klara av att vara glad för deras skull. Jag vill inte ha såna känslor mot honom och hans lycka.
Jag har iallafall ett tag att bearbeta mina tankar och känslor innan vi kommer att ses, då vi bor i olika städer.