30+ med upprepade ma/mf som kämpar med första barnet del 3
Ninni: Min akupunktör tror inte på örterna utan ger mig vitaminer istället. Hon tar numer 600 kr fast då brukar hon hålla på i 1,5-2 timmar med både massage och akupunktur.
Ninni: Min akupunktör tror inte på örterna utan ger mig vitaminer istället. Hon tar numer 600 kr fast då brukar hon hålla på i 1,5-2 timmar med både massage och akupunktur.
Oj, vad många nya som tillkommit. trist att ni ska behöva vara här men ni är mycket välkomna.
Liss: Härligt att ni har tagit ett steg framåt i adoptionssvängen.
Bettan: Förstår att du blir orolig när den andra vovven är kinkig, men så länge hon är pigg och dricker är det nog ingen fara.
Monchichi: Hoppas säng-os gett resultat.
Ninni: Har nmanet på honom hemma så jag inboxar om det sedan.
PP: Hoppas du fick en fin Alla hjärtans dag.
TT: Illamåendet går upp och ner. Igår var det jobbigt och jag känner att det är på samma väg idag. Har du nått tips mot blodtrycksfall, blir så jäkla yr och illamående när jag står upp för länge. Annars är allt bra. Börjar växa ur byxorna nu och har fått börja med snodd i dem. En hel del molvärk och ömhet över livmodern så jag antar att det växer på där inne.
Vallmo: Jag räknar min förra graviditet som ofostrig och där hade hinnsäckarna växt till v. 8 ca innan vi upptäckte det. Så visst kan de växa fast de är tomma. Kroppen är skum på det sättet. Tycker oxå att du ska b om en skrapning. Jag har gjort 2 st och är jättenöjd över det. Har inte haft några som helst komplikationer och inget ont alls.
Till er jag missat: *KRAM*
Liss: Jag skulle säga att det beror på temphöjningen du hade på dag 11. Testa att ta bort den och se om strecket flyttas.
Maria: Du är absolut inte ensam, vi är tyvärr ganska många som har fått uppleva flera mf. Du är välkommen hit.
Appropå ofostrigt så vet jag ju inte om det fanns foster i alla tre hinnsäckarna vid förra graviditeten för det fanns bara et yttepyttelitet kvar i en av dem. De sa aldrig att det var ofostrigt heller. Men jag tror ändå att det finns nått som heter ofostrig, jag tänker på de som gör VUL i v.6 och inte ser foster och sen är det fortfarande tomt några veckor senare. Eller har det börjat utvecklas ett foster som tillbakabildas direkt? Det behövs mer forskning helt enkelt.
Monchichi: Om du har fått ta de vanligaste och de är normala så tror jag inte det är lätt att få ta fler om inte din läkare är riktigt bra. Jag tycker du ska försöka slappna av och försöka igen. Proggisar borde du nog kunna få utan knössel.
Daniela: Det kan inte vara gravhormoner som är kvar som ger positivt äl-test?
PP: Då vågar jag mig på ett grattis nu då Härligt tjejen! Blev testet starkare idag? Klart du ska vara kvar här, det är ju meningen att vi även ska stötta varandra genom graviditeterna oxå. Tänk om det är Albylens förtjänst att det tog sig nu? Sluta inte med den.
Ninni: Usch, magsjuka låter inget vidare. Kan iofs relatera till det då jag mått som jag gjort och kräkts nu i 4 veckor . Hoppas det inte är försent att sätt aigång nu för er.
TT: Underbart att höra att du trivs på nya jobbet. Måste knnas skönt att slippa skitchefen från det förra.
Bettan: Härligt det låter med utlandsresa och ja, jag är grymt avundsjuk. Börjar få lite panik över all denna snö och mer ska det ju komma. Jag vill kunna plantera ut mina julrosor nu.
Liss: Snygg kurva Tror du gjorde rätt som flyttade strecket.
Jemema: Hoppas det är äl som är på g nu. Vet hur jobbigt det är med oregelbundna cykler och att aldrig veta när det är dags.
Kram till alla er andra
PP: Har posten kommit än?
Är du kissnödig ?
Aj då. Jag har redan nu börjat fundera på hur jag ska kunna utföra ett urinrov när jag ska till mvc. är kroniskt kissnödig och kan inte hålla mig mer än max 2 timmar.