30+ med upprepade ma/mf som kämpar med första barnet del 3
Maria: välkommen hit, här är du verkligen inte ensam.
Jemema: det låter som äl tycker jag, men man kan ju aldrig riktigt veta. Om du köper en fertilitesmotor, så måste du berätta hur det går. Har tänkt många gånger att man hade tjänat mycket på att köpa en sån direkt...
Monchichi: vad skönt att proverna var bra!
Daniela: äl fem dagar efter mens låter lite tidgt... hur brukar din cykel se ut i vanliga fall?
Liss: vad skönt att ni bestämt er! Ska ha ert resonemang kring AC i huvudet, när vi väl tar tag i det där... Vad händer nu kring adoptionen för er del? Vad är nästa steg så att säga.
TT: kul att du trivs på nya jobbet. Det låter som att du jobbar mycket, men skulle jag ta upp det så vore det ju minst sagt som att kasta sten i ett glashus
PP: men vilka glada nyheter! Stort grattis till dig!!! Hur mår du och hur långt gånget är det?
Ego: här kom en magsjuka och pajade hela vårt äl-maraton. Skit! Har legat i två dagar, men nu börjar jag vakna till liv igen. Är inte säker på vad det beror på, men kan ju inte bortse från att det kom en dag efter jag slutat dricka de där örterna så nu tänker jag definitivt inte testa det igen. Hoppas ni andra mår bra! Kram