Inlägg från: BettanB |Visa alla inlägg
  • BettanB

30+ med upprepade ma/mf som kämpar med första barnet del 3

G'morron, alla. Äntligen fredag.

NN: Nej, tror inte att de egentligen har tystnadsplikt, men att de naturligtvis själv ändå arbetar så för att det är mest etiskt korrekt. Läkare, psykologer etc blir ju kontrollerade så att vi sköter oss. Jag bryter ju mot lagen om jag INTE är tyst. Akupunktörer har väl inget sådant? Vem som helst har ju dessutom rätt att kalla sig akupunktör.

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

Hej, L George. Ja hur det känns att få missfall har vi ju rätt bra koll på i den här tråden. Man får väl hoppas att det blir bra resultat på söndag nu då.

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

NN: Hmm... Jo, jag tror mig ha hört något sådant ja....

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

monchichi: Får hoppas på guldmedalj nu då.
    Du har inte funderat på att hänga med i tempandet?

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB
    monchichi76 skrev 2010-02-13 23:00:01 följande:
    Nää..har tänkt hålla mig ifrån tempandet så gått det går.. Mest för att det känns som att jag kommer att bli alldeles för "manisk"( är nog nu). Jag är ett litet kontrollfreak emellanåt.. Och eftersom jag än så länge inte har haft problem att bli gravid så har jag inte behövt tänka i de banorna. Men vem vet..tillslut kanske jag  måste ge vika mot mig själv.
    Får hoppas du får slippa tänka i de banorna då.
    Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

PP: Tack detsamma!

Vallmo: Bra sida. Har du läst dr Beers bok? Han höll på med just det där. Väldigt spännande, men tyvärr finns ingen läkare i Sverige som håller på med immunologi på den nivån. Bäst är väl min läkare dr LM i Helsingborg.

Konstigt, men inte helt ovanligt ändå tror jag. Har ni tagit hcg?

Sorg i BettanMansion.
  • BettanB

Daniela: Beklagar att du har behov av vår tråd, men hjärtligt välkommen hit.

NN: Have fun! Och se till att GÖRA det romantiskt och sexigt även om ni vet att det är äl. Det GÅR faktiskt.

Sorg i BettanMansion.
Svar på tråden 30+ med upprepade ma/mf som kämpar med första barnet del 3