• icka76

30+ med upprepade ma/mf som kämpar med första barnet del 3

Mojutten: SKit oxå, men det låter mysigt med inplanerad romantik. det var längesedan jag såg skymten av det. Håller tummarna att det ska ge utdelning.

Bettan: Hur mår du? Har blödningen slutat?

• icka76

Bettan: Ska du ner till Dr LM igen? Åh vad bra att du blir uppföljd lite. Förstår att du är nervös men du har väl inga direkta tecken på att det skulle vara nått fel? Jag kommer att hålla alla tummar och tår på fredag. Vilken vecka är du i då?

• icka76

Bettan: Det är ju kanon!! Jag förstår att du kör på strutsmetoden, den funkar bra ibland. Jag fortsätter att tro för oss båda. Kram.

• icka76

Bettan: Lycka till, du vet att du har mina tummarn idag

Jemena: Föstår att det känns tufft att din brors fru är gravid. Står ni varandra nära? I såfall kan du be henne att inte prata om graviditeten med dig och att hon inte ska ta illa upp om du inte vill träffa dem vissa dagar. När min gudson låg i magen så hade jag och hans mamma den överenskomelsen och det fungerade jättebra. Allt var på mina villkor. Sen när han föddes så tyckte jag om honom från första sekund och kände inget avund alls. Hoppas det löser sig till det bästa för er alla. Ha en underbar njutbar (heter det så?) sommar med mycket ledigt, sol och bad. Kram

• icka76

Bettan: Åh vad härligt, grattis. Nu jäklar går det vägen vännen

• icka76

TT: Hej vännen! Vad underbart att "se" dig igen, har saknat dig här inne. Skönt att höra att du mår bättre. Kram

• icka76

TT: Förstår precis hur du menar med alla mediciner och pliktsex. Hade det inte tagit sig för oss när det gjorde nu vet jag inte hur det hade gått och skulle det bilivit ett nytt ma/mf så hade iallfall nog jag gett upp för ett tag. Jag hoppas att jag och sambon kan hitta tillbaka till varandra igen efter att lillan kommit. Vi har knappt tagit på varandra sedan hon blev till och något sex har det inte blivit. Dels p.g.a. rädsla och dels p.g.a. att jag helt enkelt inte haft någon som helst lust. Vad mysigt med bröllop Jag vet att du sagt tidigare när vi diskuterat detta att det inte varit så noga för dig Hur stort blir det, var, hur? Vi ska gifta oss på Landvetter och sedan sticka 4 veckor till Tailand i november nästa år Är inte så kyrklig av mig och inte han heller Hur som helst är jag glad att ha dig tillbaka här hos oss igen.

• icka76

TT: Låter som ett supermysigt bröllop, inte för flådigt och inte för enkelt utan lagom

• icka76

NN: Beklagar även här. Du har redan fått bra råd från de andra kloka tjejerna i tråden så jag nöjer mig med att ge dig en stor varm kram.

Svar på tråden 30+ med upprepade ma/mf som kämpar med första barnet del 3