30+ med upprepade ma/mf som kämpar med första barnet del 3
Själv har jag inte fått veta nåt svar än...
PP..så skoj att få se att det var fullt ös på den lilla!!
Helena m Adrian02..
Tråkigt att din syster är en av oss..
Jag har själv nyss varit på utrendning efter tre ma´n. Det jag fick göra var att ta prov på ProteinC och S, autoimmunitet och kromosonprov(på oss båda).
Ångrar att jag inte bad om Sköldkörtlesprov, glömde det
Själv har jag ännu inte fått veta svaren..efter snart 9v!!
Sen finns det en herrnas massa prover till man kan ta, men jag tror att dessa är de vanliga. Kanske nån annan här inne vet om flera?
ego... tillbaka till min dumma kropp! Min mens är nu över..har alltid en väldigt kort mens, tre dagar. Skillnaden denna gång var att första dagen/natten blödde jag mkt mer än vanligt och det som stör mig mest är att igår började min bröst ömma lite igen, och nu medans jag skriver så bränner de väldigt mkt! Brukar ni ha så efter mens???
Helen m Adrian....
Så tråkigt att de hittade ett sånt "stort" fel på din syster. Men samtidigt kanske det är skönt att iaf ha en förklaring till det hela?
Har du nån aning om vad det är för prov?? Själv har jag heller inte kommit förbi v9 än.. Tänkte om det är nåt man kunde begära att få ta?
Icka och Liss.... Underbart att få se de små liven på det viset!! Längtar verkligen tills det får bli min tur!!
Tyvärr Liss så har jag inte fått nått svar på proverna än heller!! Tänkte ringa in i dag och tjata på dem men min tid rann iväg så jag hann inte.. Får se om jag kan ringa dem från jobbet nån dag. Men jag är mäkta less på dem nu!
Hej alla..
Jag har en liten fråga om ÄL-test, visst har några av er testat sånna??
Jag har testat i nästan ev vecka nu, tänkte börja i tid då jag inte vet om jag har äl denna vecka eller nästa..(cykeln har varit lång men olika lång den sista tiden)
Iaf, när jag började testa så gav de ett svagt streck, sen tycker jag att det blev lite starkare i fredags.. Inte lika starkt som kontollstrecket,men inte långt ifrån heller.
Men sen tycker jag att det blivit svagare igen..idag är det jättesvagt.
Kan strecket pendla i styrka tills den dag den blir jättestark eller ska den succesivt öka i styrka?
Måste man testa vid en viss tidpunkt??(jag har lite svårt med det pga mitt jobb.)
Jag ska fortsätta testa nästa vecka oxå eftersom det mkt väl kan var äl då..men tycker det verkar så konstigt att strecket blivit svagare.
Nån vänlig själ som förstår sig på detta?
Tack för svar PP och Mojutten!
Jag har svårt att tro att jag har haft äl redan..har inte känt några symtom tidigare. Men igårkväll började jag känna brösten värka. OM jag ska räkna utefter som cykeln var sist så ska jag ha äl mot slutet av denna vecka. OM jag räknar efter mina cyklar innan det började strula så skulle jag haft äl igår, typ.. Lite virrigt..
Variationen på streck-styrkan kanske beror på att jag testar olika tider på dagen? Men undra när bästa tiden är?!
Var iaf till akupunktören idag, så nu har hon boostat mig med energi inför denna äl. Hoppas hon hjälper den på traven!
Attans!!! Har glömt att ringa om provsvaren idag! Att man är så glömsk!
....lyckades få tag på kk nyss. "Läkaren kommer tillbaka nästa vecka" var svaret
Nu har jag väntat i snart 3 månader på detta jädra svar!!
Stackars sköterskan (inte hennes fel detta) tycker nog att jag var en sur och dryg jävel..men jag är så trött på hur deras system funkar!