Inlägg från: ewesson |Visa alla inlägg
  • ewesson

Föräldrautbildning!

Är det någon som ska gå föräldra utbildning i Lund under våren eller som nyligen gått en och vill berätta lite? Ska eventuellt börja nu den 24 februari!

• Svar på tråden Föräldrautbildning!
  • ewesson

Jag var mest intresserad att veta om det var någon mer som skulle gå i Lund, och lite om vad den innebär och så....
    Måste man gå den innan man gör utrednigen med kommunen eller under tiden? Kanske är olika från kommun till kommun?

• ewesson

Tack snälla för alla svar!

Är ny här och så kul att se att många bryr sig.

Vi har tid på kommunen innan utb så vi får lite info innan, men dem här kurserna går ju inte så tätt i skåne i af och ett stort problem är att min man jobbar iväg i veckorna så det blir ett jäkla pusslande för jag vet att båda måste vara med och det vill vi men får man gå om man vid nått tillfälle inte kan deltaga båda två?

/Frida*

• ewesson

Att gå utbildingen på en söndag hade ju varit perfekt men när jag ringde studiefrämjandet i hässleholm blev jag hänvisad lund och dem i lund gav inga andra alternativ, men det kanske finns fler i malmö helsingborg? Som inte är studiefrämjandet som håller i? Vi e öppna för allt bara vi får i hop det!

Svar på tråden Föräldrautbildning!