Inlägg från: Felix 06 |Visa alla inlägg
  • Felix 06

BabyTravel Syskon/Tvillingvagn - snacktråd del 7

Hej alla babytravelexperter!

Fick tips om den här tråden i en tråd jag öppnade idag. Har för tillfället en herqules twin raptor som jag inte är helt nöjd med, funderar starkt mot att försöka sälja den och skaffa en babytravel syskonvagn istället. Men jag vill gärna höra lite vad andra har att säga om babytravels vagn..

skriv gärna allt ni vet. skulle gärna vilja veta hur bred vagnen är och hur stor den blir ihopfälld. och ni som har får jättegärna visa mig en bild på hur den ser ut när den är ihopfälld, och hur stor plats den tar i bagaget på en bil.

• Felix 06

Vart kan jag hitta den gamla bildtråden?

• Felix 06

Vad är det för skillnad på deluxevagnen och dublin??

Går framhjulen ihop om man t.ex backar vagnen?

• Felix 06

Okej, kikade i den bildtråden, och man blir ju onekligen sugen på att skaffa en sådan istället. På vår herqules som vi har nu så går hjulen ihop, och det är fruktansvärt störande. Usch, hatar vagnen mer och mer.

Okej, men vad bra, då behöver jag inte fundera över modelnamn när jag ska köpa en.
    det lutar nog åt en beggad om det blir en.
    Vad är ett rimligt pris för en begagnad?

Finns det nåon här i tråden som skulle kunna tänka sig att lägga upp en bild på hur den ser ut när det är ihopfälld och ligger i en bil???

• Felix 06
    Smurf83 skrev 2010-02-18 16:49:37 följande:
    Se mit bildgalleri, finns en bildserie där ihopfällt läge. Vad har du för bil? Hjulen fälls ihop, köp en de Lux variant av BT syskonvagnen då, ej den gamla varianten för då får du samma bekymmer.
    Vi har en volvo v70, så det är ju hyffsat stort bagageutrymme, men man vill ju inte ta upp hela med vagnen.
    okej, men vad kan vara ett rimligt pris för en begagnad?
Svar på tråden BabyTravel Syskon/Tvillingvagn - snacktråd del 7