-
-
-
Jag hatar Youtube, det går inte slita sig ifrån det.. Antingen är jag på papegojhumör och surfar runt på massor av papegojsidor eller så hamnar jag på Max Raabe-sidor och lyssnar på Herr Rabe om och om igen..
">
Nu stänger jag ner skiten och går och lägger mig i sängen för att jobba. Har 20 sidor vansinne-kommun-kultur-projekt att gå igenom innan mötet kl. halv tio i morgon.
Go natt where ever you are.
-
Laddar med koffein, socker och Sabaton inför möte. Hela förmiddagen umgicks jag med snurriga kommunpolitiker, ikväll blir det ytterligare timmar med sådana..
Sabaton – Primo Victoria
Inte för att verka nördig, men bör inte låten heta Prima Victoria (första segern)?
-
-
Jag tror jag är sjuk. Jag har bara lust att lyssna på metal idag.. Blir man så efter att ha umgåtts med kulturpolitiker?
Slipknot – No Life [Explicit] -
-
Mina kollegor retade mig idag för att jag vill boka band som är söta. Vi tar hit Slipknot istället så får de se på söta pojkar..
Slipknot - Psychosocial
"> -
Dessa ville jag boka. Sixten and the Cupcakes.. Så små söta gossar som sjunger rockabilly.. Såg dem live förföra lördagen.. De svänger..
">
Sixten and the Cupcakes <-------> Slipknot Hhhrmmm!!?!
-
etanol skrev 2012-02-13 22:06:49 följande:Vilka gullungar!
Där hade valet varit enkelt, för min del.
Social Distortion – Machine Gun Blues
*strategiskt planerande, hur ta över världen*
Ja, Slipknot är ena riktiga gullingar
Jag är fast i gulleträsket.. Fann Kim Wildes brosa, Ricky. Som sjunger I am an astronaut.
Så sockersött att man kan äta den med sked ..
">