Inlägg från: Anova |Visa alla inlägg
  • Anova
    Grande Rock skrev 2012-02-09 23:05:37 följande:
    The Kelly Family - Fell in love with an alien

" target="_blank">

Jag mår fyiskt illa av Kelly Family..

Denna låt är en av mina hatlåtar .. 

Kelly family - I can't help myself 

">

• Anova
    Grande Rock skrev 2012-02-09 23:26:45 följande:
    usch då, hoppas du har repat dig nu

är väl inge stort fan av kelly family heller, men det är ju musik man kommer ihåg från barndomen så ibland faller andan på

Jo så kan det vara.. Jag har väl mest tragiska (kärleks-) minnen kring Kelly Famliys musik..

Babyshambles – Love You But You're Green
  • Anova

Har fest med mig själv så här på fredagskvällen.. Just nu är denna en låt som gör mig glad. Och portugisiska är såå vackert, men jag förstår nästan inget.

Mickel Telo - Ai se eu te pego.

">

• Anova

kom och tänka på Flor-de-lis från ESC 2009. De borde ha vunnit istället för Alexander Ryback.. 
    Portugisiska är såå vackert..

Todas as ruas do amor
    ">

(om jag inte har fel så betyder det något i stil med alla kärlekens gator)    

• Anova
    Gotlänning skrev 2012-02-11 00:38:21 följande:
    Vad är det för fel på folk, sitter med en kompis (som jag ej träffar så mycket), dricker lite öl och whiskey och får den briljanta ide´n att knalla ner till staden och sätta oss i en bar och ta en öl och snacka skit...

... vad händer, jo, hans krångliga j*vla fruntimmer tycker att han skall åka hem för hon har fixat skjuts, han svarar i telefonen och säger sju miljoner gånger att han vill knalla ner till krogen och svänga några bägare men i andra änden slutar det med gråt, vaf*n... bara att vända om och gå hem och här sitter man luktandes som en rosengård en fredagkväll samt barnledig, förbannade fruntimmer som än en gång bevisar varför man skall vara singel... ja, jisses.

Drowning Pool - Bodies

" target="_blank">

">

Vilken toffel.. Och vilket jäkla fruntimmer! Jag fattar inte hur kvinnor agerar som de äger sina män (och i bland vice versa). Själv gör jag vad jag själv vill, och skiter i min gubbe.   Skulle han försöka äga mig så säger jag bara Ray Charles – Hit The Road Jack 
Svar på tråden Vad lyssnar du på just nu?