Inlägg från: Anova
|
-
-
HäxanSurtant skrev 2012-01-16 21:13:02 följande:open.spotify.com/track/1kAZhbcsXqfUjnVeqPywn2
Sådär sväng på höfterna nu!
Den låten kräks jag på.. Min sambo älskar den, han har spelat den på repeat i flera timmar och har den som mobilsignal. -
Oh boy!!
Varför inte kolla upp vad låten heter på orginalspråket innan man spelar in låten..
Ilhama – Bei mir bist du scheen - Single Edit
(den heter bei mir bist du schön)
-
Christpher.. Sötnos från andra sidan sundet. Varför slår danska stjärnor så sällan i Sverige? (förutom Rasmus Seebach) Tror att denna kille skulle få många småtjejers hjärtan att klappa..
"> -
Hoppas att Herr Doherty masar sig till Ume i mars.. Jag är så sugen på att åka upp och se honom på Umeå Open.
Babyshambles – Fuck Forever -
Bye baby Bunting skrev 2012-01-16 22:02:02 följande:Det har ju funnit en del danskar som slagit i Sverige, även om det kanske var ett tag sedan nu...
En av mina favoriter är danska. Det var någon som postade i länken och hon är helt fantastisk tycker jag
Marie Fisker – Seven Days
Ja visst. Marie är bra..
Själv är jag ett stort fan av Kria & the kindred spirits.. Tyvärr spelar de inte längre ihop.
Kira & The Kindred Spirits – I Won A While
-
Bye baby Bunting skrev 2012-01-16 22:17:56 följande:Och hoppas att han verkligen dyker upp då om du nu ska gå och se honom
Ja, speciellt för mig som har 12 mil till Umeå. Får kombinera det med shopping så kanske det blir värt att åka. Umeå har många gallerior (jag har skrivit en uppsats om just galleriorna i Umeå) -
Fasen vad lik Laura Gibson är Anna Ternheim..
Laura Gibson – Milk-Heavy, Pollen-Eyed -
Jag köpte en snygg tröja med snyggo Jim Morrison i veckan..
The Doors – Light My Fire -