Vad lyssnar du på just nu?
Håller med att Ann Wilson var en otrolig sångare..bra låt rakt igenom
/D
Håller med att Ann Wilson var en otrolig sångare..bra låt rakt igenom
/D
Här så hittade man lite ny "öl musik" att lyssna på framåt sommaren när man sitter i utemöblerna o njuter av värmen :)
/D
Ännu en kväll med att sitta och rota omrking på tuben efter något nytt att lyssna, denna låten är gammal som tåget, men dessa 2 grabbarna är bra samspelta så det är värt att dela vidare, o en man önskar att man hade kunnat spela gura själv
/D
Det var ett bra tagsen man lade ut någon låt här, fick en liten flashback när denna låten spelades upp lite random på tuben.. denna låten släpptes samma år som vi gick ut 9'an..så Roxette spelades friskt den kvällen
/D
Fick ett infall på kneget idag att köra lite Metallica, sen så började man att tänka att dessa gubbarna är nu till åren men ändå ger dom "benet" när dom lirar.. funkar lika bra i en tv-studio som på en arena :)
en gammal klassiker Master Of Puppets
/D
Man får passa på att spela denna låten medans det är helg
/D
Det är ju "lill-lördag" trots allt så varför inte köra lite Bruce
/D
Nu så kommer det inte en Bruce låt dock, som jag har skrivit så är jag rätt så bred när det kommer till musik, var hemma hos en som bygger lite billjud och fick höra denna remixen, och de satte sej bra i D's pannben här
/D
Go kväll på er
Denna videon kom upp lite random på tuben nyss, en smått otrolig bra liveversion på en känd låt..
/D
Nähäe de banne mej dags o lyfta denna tråden lite igen
Så då kör vi lite svenskt guldkorn ifrån 1979
/D
Go kväll'e på er
Det är väl dags för en gammal men odödlig klassiker, anser jag ialla fall
/D
Jag är inte någon fotbollsfantast, men detta är så mäktigt att se sådana här fans som sjunger för fulla halsar..
/D
Vi gör ett litet lyft på denna tråden, här så fastnade man i sk AI musik, de gick en hel drös med sådana låtar igår på midsommarfesten, här kommer en låt
/D
Gör ett litet ryck i denna tråden igen, fick lite feeling för att lyssna på Eagles, denna låten är rätt så skön att bara sitta o lyssna på
/D
Goo'e kväll på er
Igår så dök denna videon upp som ett shorts-klipp på tuben, O den satte sej i skallen så nu har man kört en hel drös med Drake Milligan idag på kneget, en annan som är svag för Country&Rock så passande denna helt perfekt här
/D
Jisses det var ett bra tagsen man var härinne, skulle nog klassas in som periodare då stundtals så sitter man mycket här, nåväl har hittat lite nytt och lyssna på, denna snubben som kallar sej för mac glocky är riktigt bra på att få lite mera ös i låtarna, här är ett exempel som jag gillar
/D