Inlägg från: RebeckaZ70 |Visa alla inlägg
  • RebeckaZ70

Vad lyssnar du på just nu?

">

I want to step into the water, And get totally wet, I'm a Romeo's daughter I'm in it up to my neck
  • RebeckaZ70
    Grande Rock skrev 2019-01-03 21:18:10 följande:
    Nu blev jag inspirerad att ta fram skivorna med Stevie Nicks

">

t.ex Crystal Visions.
    I want to step into the water, And get totally wet, I'm a Romeo's daughter I'm in it up to my neck
  • RebeckaZ70

Vaknar upp med Leah

">

Nu har jag fått hem alla 4 skivorna också

• RebeckaZ70

Har ni 1½ timme över kan ni göra sämre saker än att titta på Nightwish

">

• RebeckaZ70
    Tom Sawyer skrev 2019-01-18 17:01:39 följande:

Just nu gungar jag runt i köket med en bira och lyssnar på den här nya sköna fredagslåten med James & Joss.
    Hoppas ni också dansar runt lite den här fredagskvällen trots kyla och mörker

Dansar också loss och laddar upp inför kvällens lilla spelning.

">

Ljuvliga Julianne på backing vocals, värmer i själen i den svala kvällen.
  • RebeckaZ70

Lite Lee Aaron

">

• RebeckaZ70
    Tom Sawyer skrev 2019-01-18 22:56:11 följande:
    Cool låt, cool kvinna.
    Brake a leg tonite then ;)

Visst är hon! Gillat henne ända sedan storebror spelade "Metal Queen" för mig i början på 80-talet.

Det gick bra, Helt opretantöst på "amature night" på ett ställe här. Jag och min raring.

• RebeckaZ70
    Tom Sawyer skrev 2019-01-18 23:24:18 följande:

Ibland så räcker inte enbart en grym talang för att bli känd.
    Den här artisten har inte så många låtar där ute, men jag tycker att de jag hört är grymt bra. Charlotte Leigh förtjänar mer uppmärksamhet tycker jag.
    Eftersom det fortfarande är fredag så väljer jag...

Hon hade en bra röst!

Mera Lee Aaron

">

Bittersweet, vi gör en cover på den ibland
  • RebeckaZ70
    Grande Rock skrev 2019-01-19 22:03:02 följande:

När ni ändå pratar om bra röster...

Det var en skiva som spelades flitigt i tonårsrummet. Gråtit i kudden till den många gånger...
Svar på tråden Vad lyssnar du på just nu?