HäxanSurtant skrev 2011-09-18 23:46:29 följande:
Ja det var en rolig kväll
Förutom hångel så visade jag rumpan och moonade samt visade brösten i bagagefönsret i bilen på vägen ner, för jag störde mig som fan på biljävlen som låg i baken på oss. Sen dog jag på riktigt när bilen följde efter oss hela vägen till parkeringen utanför skandinavium och ur den kliver mina manliga grannar med polare
Det var ett av de få tillfällena i mitt liv som jag önskade att marken kunde öppna sig, svälja mig och dumpa mig någon annanstans!
Var lite lagom pinsamt nästa gång vi hade tvätttid ihop, vi hade som vana vi tre att tvätta tillsammans. Ja jag vet jag är en ytterst pinsam person.
Hoppas FL har kraschat och vikt hädan tills när min dotter växt upp!
För i min plan ingår det att hon skall bli absolut så långt bort från sån som jag var!
underbart!!
Alla har vi gjort pinsamma eller konstiga saker, det tillhör att vara ung. Även om jag var en skötsam flicka som aldrig gjorde något dumt eller pinsamt.
Det var något visst med -90-talet, eller så var det så att vi var yngre än vad vi är idag och kanske inte lika kloka. Jag blir fotfarande påmind om då jag, sittandes i baksätet, sjöng och gjorde alla röresler till låten "Tragedy" av Steps i 13 mil. Jag körde låten på repeat. Får något i ögonen (av nostalgi) då jag hör låten..
">
*suck* -90-talet, det var tider det!