Vad lyssnar du på just nu?
Hittade en ny grupp för mej ialla fall.. lite tyngre musik men det kan man behöva när man står på kneget imorgon igen..
/D
Hittade en ny grupp för mej ialla fall.. lite tyngre musik men det kan man behöva när man står på kneget imorgon igen..
/D
si på tusan man överlevde måndagen med, trots att det var seeeeeegt på kneget idag
Men det är val dags o lyssna på lite ett svenskt band med en "rock maja" vid micken
synd att det inte kommer ut något ifrån The Sounds numera..
/D
Stresplers. (Dansband) 😂
Nu när snön vräker ner utanför fönstret så vill man ha lite mera sommarfeeling.. så varför inte köra lite Sven-Ingvars Medley
/D
Alltid kul att hitta nya versioner av gamla hits
Som denna låten, fast denna ha lite "knuff" i sej emot orginalet, vilket jag diggar
/D
Jag fann denna låten idag när man satt på lunchen på kneget, det va mera texten som va lite udda därav man fastnade för denna countrylåten
/D
Har varit lite dålig med att lägga ut nån låt här såg jag nu
Kör vi en gammal hederlig Nickelback låt tycker ja allt
/D
Fick lite feeling för att söka efter lite remix-låtar ikväll, en gammal Tina Turner låt som har fått lite mera bpm i hela låten utan att den låter illa
/D
Det svänger friskt när det kommer till mej och musikstilar, har en Metallica fantast på jobbet, han tipsade om denna låten, o den spelades minst 5 gånger i lurarna idag, för min del så är denna låten en av de bättre metallica låtarna anser jag,
/D
Dags för ett musiktips på ett band som man har sett live 4 gånger
Så ni gillar rock&rockabilly stuket så är detta för er, valde ut en låt som jag tror passar det flesta då det inte är oldschool musik rätt av.
/D