Vad lyssnar du på just nu?
Hittade ingen ny låt som jag gillar den här veckan, så jag tar en gammal låt som jag alltid gillar
Shinedown- Call Me /Live from Kansas
Hittade ingen ny låt som jag gillar den här veckan, så jag tar en gammal låt som jag alltid gillar
Shinedown- Call Me /Live from Kansas
En låt jag hörde på radion i veckan. Det är inte ofta jag lyssnar där och hittar något jag gillar, men den här låten är fin tycker jag. Bonus att de filmade vissa klipp från skinnarviksberget på söder. Klättra upp dit om du är i närheten, bästa utsikten i stan
Ida Wiklund - Tid Att Leva
Grandmaster Flash & The Furious Five | The Message
Hiphop legenden Grandmaster Flash får Polar Music Prize 2019. Grattis!
Om man tycker om någon, så visa det. Kan ju låta självklart...men en del människor fokuserar på fel saker. Bli inte en av dem.
Fick problem med att laga middag för några timmar sedan när jag lyssnade på James Morrisons nya låt "Power" Gillar soulgung med blås.
Flamsade mest runt i köket med huvudrörelser som en halvskadad duva, och knäppte med fingrarna i takt typ
Smash Into Pieces- Let Me Your Superhero
Ett band jag missat, gillar låten och budskapet...även om ninjan i LED-mask är lite over the top
Vill passa på att tipsa om en FL-tråd som kanske kan intressera alla musikälskare därute:
www.familjeliv.se/forum/thread/79468280-vem-ar-tidernas-storsta-musikartist-och-varfor
Själv satte jag Michael Jackson som tidernas största musikartist...och här kommer en skön låt med honom och hans brorsor:
The Jacksons | Blame It On The Boogie
Jag är också kattfantast
Jag har alltid gillat John Mayer, men han har tagit några konstiga stigar ett tag nu.
När jag lyssnade på hans nya låt förra veckan älskade jag gitarrerna på slutet, men innan dess är texten ganska bitter. Så ni som gillar gitarrer, men inte bitterhet- börja lyssna runt 2:48. Där kommer typ en rad hoppfull text...sen sjukt snyggt gitarrspel. Låten borde ha börjat där tycker jag =)
Den här gillar jag i kväll.
...släck inte ljuset.
Thomas Stenström - Himlen Över City.
Tar en till svensk låt här i kväll som fler borde upptäcka.
Smash Into Peices-Human
En låt som de flesta föräldrar och vuxna barn kan relatera till tror jag.
Märkligt okänd tycker jag