Vad lyssnar du på just nu?
Jag gillar även den här i natt. Är själv inte gay, men gillar modiga människor med ett stort hjärta.
Jag gillar även den här i natt. Är själv inte gay, men gillar modiga människor med ett stort hjärta.
Ny musik från Dido (läste du Dildo? Skärp dig! ;)
Jag gillar kvinnor som kan vara både och. Svaga och starka. För så är vi män också. Oavsett vem vi är, vilken läggning vi än har så behöver vi någon vi kan luta huvudet emot ibland.
Den här låten/kvinnan är ett bra exempel på det tycker jag. Först verkar hon svag och bräcklig, men sen...
De spelade den här låten i veckan på Bandit. Lite nostalgi, men fortfarande en bra låt tycker jag. Som nån skrev i kommentarerna "popmetal, med grow för att få med alltl"
När mörkret i november blir för mycket, så brukar jag fantisera om sommarnätter då ljuset aldrig tar slut. Det här en sån låt för mig, när jag vandrar hemåt efter en kväll på stan och ser stan vakna till. I väntan på koltrastarnas vackra sång Om jag hör dem, så stänger jag även den här coola musiken...för de är de bästa musikerna jag vet
Nu är jag rädd.
Jag tittade just på baklyktorna som försvann på ambulansen som tog med sig min fru.
Hon väckte mig med bröstsmärtor och typiska hjärtinfarktsymptom.
Om hon lämnar mig går min värld sönder, hon är min klippa, min bästa vän och livskamrat, hon är den som känner mig bättre än någon annan..
Vad gör jag utan henne?
Då har jag inget, jag har redan förlorat min son, jag vill inte förlora en till.
Kom hem älskling, bara kom hem till mig.
När den här kvinnan börjar sjunga så hajar jag till. Jag hoppas att fler börjar göra det med den här låten. Hon förtjänar större uppmärksamhet tycker jag.
Nina Nesbitt med nya låten "Colder"