Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez

Vad lyssnar du på just nu?

Musik i en serie

• Nandez
    Tom Sawyer skrev 2021-06-11 23:53:37 följande:
    Håller med dig Nandez. Du är lika vänlig som alltid härute :)
    Du med Tom
  • Nandez
    Tom Sawyer skrev 2021-06-12 00:10:30 följande:
    Jag har själv inte blivit drabbad, men en väldigt nära vän beskrev lite om hur livet kan vara när man lever nära en person som är beroende när man växer upp.
    Hon utelämnade säkert det värsta för mig, men det hon skrev räckte för att ge mig en liten bild om helvetet vissa medberoende lever i.
    Det var jävligt tufft att läsa, och helt klart betydligt värre att leva med.
    Så om ni som läser befinner er i den situationen, Försök att prata med ett proffs för att ta hjälp, och glöm inte att försöka att ta hand om dig själv.

" target="_blank">

Så kloka ord

Fin låt
  • Nandez
    Bastardised skrev 2021-06-13 20:43:43 följande:

Daniel är en musiker jag har sett live många gånger och har även varit hemma på hans gård i i utkanterna av Ulricehamn och lyssnat till hans musik, en otroligt begåvad och ödmjuk kille med ett väldigt varmt hjärta. Dessutom är han en väldigt talangfull smed. 

" target="_blank">

Härligt
  • Nandez
    Bastardised skrev 2021-06-13 21:41:51 följande:

Bakom fasaden är jag ett klassiskt white trash, en hillbilly som mer är gärna lyssnar på sånt här och tycker det svänger på rätt duktigt. 

" target="_blank">

Nog svänger det
  • Nandez
    Martina1970 skrev 2021-06-13 22:54:38 följande:
    Tack snälla, omtänksamma Nandez.
    Idag känns allt bra igen
    Härligt att höra att det är bra

Tack för de vänliga orden
  • Nandez
    Martina1970 skrev 2021-06-13 22:56:03 följande:

" target="_blank">

Ibland mår jag bra av att landa i äldre vismusik, men gärna med någon yngre begåvad förmåga. Någon som Melissa Horn
    Stämningsfullt
Svar på tråden Vad lyssnar du på just nu?